Pienoismallit.net

Ketutusketju

Waaah!!! Kippasin GW:n Mithril silverin syliin ja lattialle! Reikäsille verkkareille ihan sama, ja lattiakin oli jo valmiiksi uusimislistalla, mutta millä ihimeellä ne laskutelinekuilut sunmuut tän jälkeen maalataan? Purkkiin jäi ihan yllättävän vähän tavaraa kun olin ohentanut maalia suoraan purnukkaan, ei riitä kuin muutamaan kohteeseen enää :(
Mikä se olisi hyvä korvaaja tuolle maalille pensselihommiin, kun emaleitten kanssa en tykkää pahemmin lutrata, enkä ole ainakaan toistaiseksi onnistunut noilla Citadelin maaleilla saamaan mieleistä jälkeä. Vai pitääkö vaan alkaa vanhoilla päivillä opettelemaan uusia temppuja?
Vesisade loppui vähäksi aikaa… nyt kyllä harmittaa ;D
Fokker dr.1 siiipien maalaus on erittäin v******** niistä pitäis saada paperiset ja viel hyvän näköset.
Jippii mun mallin maalipesu meni niin metsään kun mahdollista… Maalin ja ohenteena suhde oli ihan pielessä ja lopputuloksen saattaa arvatakin. Kyllä v*tuttaa.
Mallailun käytännössä loputtua on ketutuskin vähentynyt, tosin nyt ketuttaa se, ettei mallaile.
Timo Honkanen kirjoitti:
Mallailun käytännössä loputtua on ketutuskin vähentynyt, tosin nyt ketuttaa se, ettei mallaile.
Nyt tuli kyllä niin korkealentoista matematiikkaa, että ainakaan minä en ymmärtänyt tuosta mitään.
Siitä vaan äkkiä lähimpään Prismaan hankkimaan viikonlopun nakit ja jokin kökkö Revellin 1/72 mallisarja - siitä se taas lähtee - normiketutus ja lihominen ;-)
Ehei, malleja on kaapit täynnään ja posti tuo lisää. Tuli osallistuttua semmoisen iltatähden hankintaan. Melkoinen aikasyöppö :)
Tuure Tuononen kirjoitti:
Fokker dr.1 siiipien maalaus on erittäin v******** niistä pitäis saada paperiset ja viel hyvän näköset.
Miten niin paperiset, kun ovat kangasta kaikki muu paitsi moottorin nokka pelti.
V6 murinassa on sitä jotain ja se jotain johti jälleen kerran siihen että sakko postiluukusta kolahtaa.
1) Llaita iso siirtokuva vähän väärään paikkaan.
2) Yritä turhaan liotella Micro Solilla irti - päätä repiä koko tunnus teipillä irti ja miettiä jatkoa.
3) Teippi irrottaa siirtokuvan lisäksi kaikki maalikerrokset muoviin asti.
4) …
5) Profit.