Pienoismallit.net

Ketutusketju

Nooh, jos tuo olisi ollut vaikka Brewster-projektini, pientä itkupotkuraivaria olisi voinut olla. Mutta tuonhan nyt tekee uusiksi aika helposti. Aina välillä täytyy muistaa, että elämässä on tärkeämpiäkin asioita :)
Kyllä lemmikit on kivoja.
Oma kissa ei onneksi ole vielä onnistunut tuhoamaan mitään…vielä.

Nii joo hukkasin näädänkarva pensselin,kun piti ruveta maalaamaan Brewsterin kuomua.
Ei toi mikään koira oo, näyttää naamasta ihan pesukarhulta?
Minua on huijattu :D
Tommi Tuuri kirjoitti:
Ei toi mikään koira oo, näyttää naamasta ihan pesukarhulta?
Ankkalinnan Karhukopla mulle tuli mieleen 8)
Käydä Nordicin kaltaisessa näyttelyssä ja tajuta oman mallailunsa jääneen johonkin 70-luvulle… :( Taidan myydä loputkin.

…marraskuu masentaa ja kaljakori kilisee.
Hei, mitä vikaa seitkyt luvussa muka oli, lahkeet oli leveitä, musiikki hyvää ja kauluspaidat reteitä.
Airfixia ja Matchboxia oli joka kaupan hyllyllä, puhumattakaan kalkitoksista.
Tuskien taival suomi Brewsterin kanssa jatkuvat…
Maastokuvio onnistui melkein..ruisku rupes räkimään yllättäen juuri keskellä toista siipeä.
Kokoamisohjeet onkin ilmeisesti vanhemmasta mallista koska detaljit on erilaiset itse koneessa.
No puristan väkisin valmiiksi ei siitä kyllä mitään helmeä tule,saampahan valmiiksi.
KimmoR kirjoitti:
Käydä Nordicin kaltaisessa näyttelyssä ja tajuta oman mallailunsa jääneen johonkin 70-luvulle… :( Taidan myydä loputkin.
Ja varsinkin kauppiaiden tarjontaa ihastellessa. "No annetaanpa olla kun kerran kaappi on täynnä vanhojakin, eikä niistäkään mitään ikinä tule."
Tämä asia kuuluisi kai lähinnä johonkin "veti surulliseksi" ketjuun, mutta laitanpa nyt tänne.

Nimittäin jouduin viemään meidän kissavanhuksen lopetettavaksi. Näin meidän hieman yli 20 vuotta kestänyt yhteinen taival on nyt päättynyt.
Tuo 20 vuotta on sen verran pitkä aika, että tuota pikkuvesseliä muistelee varmasti kaihoisasti pitkään ja hartaasti. Kyllä osaakin olla oudon tyhjä olo - asunto on niin kovin hiljainen, eikä ovesta sisään tullessa pikkukaveri tule enää puskemaan, kehräämään ja tutkimaan kauppakassien sisältöä.
Masentaa.