Pienoismallit.net

Ketutusketju

Voi Revellin Brewster sentään…
Uusinta kierros paklauksen ja hionnan kanssa.
Laskutelineen tuetkin ovat kadonneet johonkin :(
Luckymodelilta saapui tilaamani Tristarin Sturmpanzer IV Early version (mid) Ja huomasin, että paketista puuttuu vasemman puoleiset lisäpanssarit(?) (side skrits)… Täytyy varmaan lähetellä viestiä takaisin.
Ketuttaa kun en saa parhaiten onnistunutta mallia valmiiksi kisoihin Nordiciin. Tuon kuitenkin todennäköisesti sen esille tapahtumaan.
Kotiin tultuani löysin lattialta koirani turkki öljyvärissä, ainoan Nordiciin ehtivän mallin dioraama-alustan pienenä silppuna, mikrofonikuulokkeet myöskin palasina sekä öljyväritahroja ympäri lattiaa. Hauskaa perjantaita.

"Se alusta oli hanurista"
^^ Voi itku:(

Voin vaan kuvitella sun fiilikset tällä hetkellä. Tsemiä. Eihän noin suloiselle koiralle voi antaa "pekkaa ja penaltya":)
Lähinnä naurattaa jo koko juttu :D
Antti Lappalainen kirjoitti:
Lähinnä naurattaa jo koko juttu :D
:) Hyvä. Ei mallailun takia kannata lusikkaa nurkkaan heittää saati eläimiä pahoinpidellä:)
Hän rotestoi pitkää poissaoloviikonloppuasi jo ennakkoon, kyll ne tietää ja osaa ;p
Itse itkin täällä jo kun pari osaa meni palasiksi joten täytyy todeta että hyvä asenne sulla :). En osaa sanoa kuinka olisin reagoinut jos itselleni olisi käynyt noin…

Nyt on ainakin alustassa realistiset tykistökeskityksen jäljet.
Itseltäni löytyy omakohtaista kokemusta tuollaisesta (kiitos naapurin kissan). Mutta sinä suhtaudut asiaan todella hyvin. Koiralla on tosin juuri tuollainen "En se minä ollut!"-ilme.

Edit: Oma ketutukseni aihe on, kun minun erittäin pienestä noin 6 kuukautta vanhasta, mutta oikein hyvästä siveltimestä irtosivat kaikki "karvat" pesussa. En käsitä kuinka tällainen on mahdollista, mutta jokaikinen "karva" lähti irti ja paikalleen jäi vain kaksi (2) kappaletta noita. Pienten yksityiskohtien maalaus siis täytyy lopettaa hetkeksi ja ottaa työn alle Airfixin loistava sarja MiG-15. Huomenna sitten kaupungille etsimään uusia siveltimiä ja hakemaan muutama purkki maaleja.