Pienoismallit.net

Ketutusketju

Viesti on poistettu moderaattorien toimesta.
Pitänee näköjään ettiä uus "vakio" putiikki mistä tilata, koska entinen kauppa nosti postikulujaan…
Nyt ketuttaa kun tuli hajotettua semmonen putkirunko auto (pienoismalli tietysti).
Ja tällain se homma alko:Rupesin nostamaan Mersun valurunkoa pöydältä ja sitten tuli tietenkin pudotettua se pöydälle.Pudottuaan se "tönäisi" pikaliimapurkin (joka oli vähän auki) ja nesteliima purkin myös lattialle,no niistä
sitten valui vähän liimaa lattialle,no ei se vielä mitään.Mutta samalla se pudotti valurungoista rekennetun putkiksen alas ja sitten tietenkin tuli se jalat yhteen refleksi ja KRÄTS! Siinä se oli lattialla ihan palasina liiman seassa!
Ketutti ihan sairaasti.
Sori vähän epäselevä selitys mutta koittakaa saaha selevää.
Mihinkäs se Cthulhu figuuri hävisi? En ehtinyt edes kunnolla nähdä sitä. Ihan ohimennen kerkesin kuvat katsomaan ja kun palasin illalla kotiin niin eipä ollu otusta enää missään. Tahtoo deep onen takaisin ihailtavaksi.
Olen tässä koko päivän etsinyt kahta mallilaatikkoa, koska ne olivat ihan varmasti tuossa pöydällä vielä muutama päivä sitten. Lopulta päätin vielä soittaa vaimolle, josko tämä olisi nähnyt niitä. Juu kyllä itse asiassa on nähnyt, oli tarvinnut yhteen mainoskuvaukseen "lahjapaketteja" ja paketoinut lähimmät käteen sattuvat sopivankokoiset laatikot. No, pääsinpähän avaamaan ns. lahjoja pari päivää etukäteen! "Jee! Preiserin istuvia matkustajia! Just tämmösiä mä oon koko aamun toivonut!"
Näin Porilaisena v****taa raskaasti tällä hetkellä, katsomalla teksti-tv:n sivua 221 ymmärtänette syyn…
Juha Tähtinen kirjoitti:
Näin Porilaisena v****taa raskaasti tällä hetkellä, katsomalla teksti-tv:n sivua 221 ymmärtänette syyn…
Vaikka "vihulaisia" ollaankin, niin en silti kyllä toivoisi näkeväni Ässiä sarjatasoa alempana ensi kaudella.
PRKL!!! Onnistuin rikkomaan kameran!
Tietysti T-34 takaetsiverkon piti irrota ja kadota juuri ennen Expoa. No kaikki voimat otetaan käyttöön etsinnöissä.
"Fiksuna" miehenä siirsin kännykän kesäaikaan jo eilen iltayöllä. Aamulla, kun pistin virrat päälle, niin näytöllä ilmoitus: Windows on päivittänyt laitteen kesäaikaan tjms. Ei kun taas "veivaamaan" viisareita:(