Pienoismallit.net

Badger 360 ja yksityiskohdat

Miten olette saaneet tuon Badger 360-7 kuminapin liipasimen päälle. Itselläni kuminappi on 2mm liipasinta pienempi. Venyttämällä en saa paikalle.
Ei pitäisi olla mahdollista. Siinä kuminapissa on ura ja se menee kuin hattu sen liipasimen päälle ja pysyy siinä sen uran ansioista. Siksi on ikäänkuin pienempi se hattu kuin liipaisin.
Kun tuossa on vertailukuva:
Tuo musta tasainen on se uran syvyiden koko
Hmm. Siitä on aikaa kun mä sovelsin tuota hattua ruiskuun ja tulin siihen tulokseen että ilman pärjää hyvin. Mutta juu, eipä siinä vaihtoehtoja ole, runnomalla vaan jos haluat sen siihen. Toinen voi olla että lämmität vähän ja varovasti sitä josko se venyis enemmän ja pitäis palautua muotoonsa(jos palautuu).
Kuumaa vettä ja saippuaa.
Oikein hyvä ruisku, jota olen käyttänyt pari kuukautta nyt. Ei moittimista paitsi tuo ohut jälki-juttu. Olen näköjään jättänyt tollasen kumilapun huomiotta, koska liimasin liipasinkakkaran päälle korkkia ja toimii hyvin. Oikein suuret kiitokset muuten Pasi Kiiskelle vaivannäöstä/vinkistä/linkistä. Tilasin F-osat heti, koska komppaan Tavea tässä asiassa.
Noniin, nyt tuli ongelmaan ratkaisu tuon kumitatin suhteen. Itsellä on liian iso liipasin Badger 360-7, liipasin johon se sopii pitäisi olla n. 9mm, mutta itsellä on 12,5mm niin ei ihme ettei mennyt :)
Aiheeseen liittymätöntä. Klikkaa tästä nähdäksesi tekstin.
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
Kumiasiat voivat olla hankalia… ;)
minä olen ostamassa badgerin 360!en vain tiedä onko se kääntyvä etu runko kestävä ja mitenkä te jotka olette käyttäneet kyseistä ruiskua kun haluaa vaihtaa väriä niin eikö se tuota ongelmia jos edellistä maalia on kupissa jäljellä puhun siis yläsäiliöstä pitääkö se maalin määrä arvioida ennen maalausta vai pitääkö loput maalista ruiskuttaa vaan pois johonkin suttu pintaan??ja kertokaa onko badger 360 hyvä laite kannattaako laittaa rahat siihen!kiitos jo etukäteen vastauksesta!!
Badger 360 on hyvä, itselläni tuo -7 varustepaketilla ja tyytyväinen olen ollut. Kestävä, osat ja sovitteet sekä pinnoitus ovat erittäin hyvää laatua. Yläsäiliöön mahtuu niin pieni määrä maalia, ettei omassa käytössä ole ollut ylijäämän kanssa ongelmia. Voihan sen ylimääräisen tietysti lorauttaa takaisin purkkiin. Sitten vähän ohennetta ruiskun läpi ja uutta sävyä kuppiin. En ole katunut sijoitusta tähän ruiskuun.