Pienoismallit.net

Bauhausin Herkules-kompressori-kynäruisku-yhdistelmä

Onko kellään käyttökokemuksia Bauhausin myymästä kompressori-kynäruisku-yhdistelmästä? Mahtaakohan olla kuinka äänetön ja tekeekö pienoismallien maalauksessa mitään? Tai soveltuuko muuhun käyttöön?
Miks tämmösissä kysymyksissä ei oo koskaan linkkiä siihen tuotteeseen jota kysymys koskee?

En oo koskaan Bauhausissa käynyt, mutta miul on sellanen kutina että sieltä löytyy esim. kompuroita usiampi kymmenen erilaista. Joku voi olla todella tyytyväinen omaansa, eikä sen tarvii olla edes samassa hyllynvälissä kysymyksen kompuran kanssa.

Miun mielestä on kysyjän tehtävä tehdä vastaaminen vaivattomaksi. (tarkat tiedot)
Mainitaanhan otsikossa, että yhdistelmä kulkee nimellä Herkules, niitä tuskin on useampia samalla nimellä. Linkin tekeminenkään ei oikein ole mahdollista, koska Bauhauskin on niin pahasti jälkeenjäänyt nettiasioissa, ettei tuoteluetteloa löydy verkosta.
Itse omistan kyseisen setin ja voin varauksetta suositella aloituspaketiksi!
Joo tuli haettua. Ensin ei tullu maalia pihalle mutta kun muutaman kerran purki ja kasas ja sitten liikautti neulaa takaosasta käsin, niin alkoi pelaamaan. Ruisku ei siis oikeen vaikuta hääviltä mut kompura tuntuis hintalaatusuhteessa hyvältä.
Mulla kyllä toimi ruisku "kuin junan vessa" alusta asti. Olisiko vaan käyny tuuri…?
pitääkö kompura mitenkä hirveätä meteliä jos ajattelee maalata kerrostalon alhaalla varastohuoneessa? pienoismallien maalaamiseen tuo tulisi niin riittääkö siihen ja tulikos veden erotinta mukaan?
Surisee mut ei mikään älytön mökä ja nyt alko ruiskukin pelaan oli yks ruuvi sieltä löysällä ja neula ei liikkunu kunnolla.
Ihan kohtuu jälkee saa aikaseks mitään kuvioita en vielä oo kerenny kokeileen. Kompurassa on vedenerotin ja paineesäädin.
Päädyin tuollaisen hankintaan viikonloppuna. Vähän on vielä hakusessa meno mutta kokoelmasta löytynyt Jeeppi sai vihreän niskaansa kyllä ihan kiitettävästi. Itse ruiskun laatu ei herätä minussa mitenkään suurtä luottamusta, kompressori sentään on sopivan hiljainen.
Paljos tollanen yhdistelmä maksais kun oon ajatellu ruiskun hankkimista mut ei olis mihkää kompressorii varaa