Pienoismallit.net

Gallerian säännöt

Tämä keskustelu on lukittu.

En suinkaan poistanut kuviani mielenosoitukseksi vaan ne ei todellakaan palvelleet mitään tarkoitusta. On hyvä että turhat kuvat poistuu.
Teemu Siltanen kirjoitti:
Älkäähän nyt hyvät ihmiset olko kuitenkaan liian ankaria omia kuvianne ja itseänne kohtaan. Ei sekään palvele ketään että sivustolta poistuu 90 % kuvista.

Posistelin itsekkin kymmenkunta kuvaa projektien alkuvaiheista, mutta vaikka omat väkerrykset, eivätkä niitä esittävät kuvatkaan ole lähellekkään täydellisiä, niin näen kuitenkin asian niin että sivuston suosio perustuu melko pitkälti siihen että täällä on monentasoisia töitä näytillä.

Eli harkintaa niin kuvien postaamiseen kuin poistamiseenkin ystävät hyvät.
Tällä meiningillä juu. Vaikka oma (kaikki YKSI tähän asti) malli ei "mallikelpoinen" olekaan en aio sitä poistaa, vain ne kuvat mitkä ovat huonoja tai muuten mitäänsanomattomia. Ja toisaalta, ehkä tämä palstan siivous antaa puhtia parantaa siitäkin mallista ne kohdat jotka itsekin olen todennut huonoiksi/ei-niin-täydellisiksi-kuin-voisivat-olla. Ja kuva on armoton: 63mm pitkä malli kun venytetään ruudulla 300mm:n pituiseksi, alkaa näkyä kaikkea sellaista mitä ei uskonut ikinä näkyvänkään.
En malttanut odottaa torstaihin, kun tajusin kuinka surkeita ja keskenään identtisiä kuvat on mun kansioissa. 2 turhahkoa kansiota lähti kokonaan mäkeen ja kahdesta muusta karsin karuimmat kuvat pois. Nyt on hyvä olo ^^
Olen kait lukenut ajatuksenne etukäteen kun olen tässä muutaman viikon sisällä poistanut monia kansioita ja turhia kuvia:DTuon voi huomata kuvistani.
Poistin kanssa paripäivää sitten noin puolet ikuisuus projektini kuvista. Nyt ollaan taas menossa hyvään suuntaan :)
Vauhtipahvi kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Siltä näyttäisi. Tilauksessahan oli tosiaan entistäkin laadukkaampi ja viihtyisämpi sivusto, ja uudistus onkin saanut ilahduttavan positiivisen vastaanoton. :)
Tyhmä tai huonoälynen kun olen niin tuo motivaatio kohta jossa sanotaan, että kuvien täytyy antaa virikkeitä tai edistää rakentelua ei oikein aukea meikäläiselle. Mielestäni juuri mallejahan esitellään joka tuossa on kiellettynä perusteena kuville. Ja tämän takia olen lupautunut poistamaan kaikki kuvani sovittuna siivouspäivanä torstaina.
Jari Männikkö kirjoitti:
Tyhmä tai huonoälynen kun olen niin tuo motivaatio kohta jossa sanotaan, että kuvien täytyy antaa virikkeitä tai edistää rakentelua ei oikein aukea meikäläiselle. Mielestäni juuri mallejahan esitellään joka tuossa on kiellettynä perusteena kuville. Ja tämän takia olen lupautunut poistamaan kaikki kuvani sovittuna siivouspäivanä torstaina.
Et siis halua esittelemällä mallejasi saada samalla kritiikkiä tai rakentavaa palautetta, tai tarjota malleillasi muille vinkkejä/inspiraatiota?
Tässä on nyt varmaan vähän rauhoittumisen paikka. Sellaisena kuin aina allekirjoittanut nuo säännöt ymmärtää, niin siinä vain tarkoitus muistuttaa ihmisille, että käyttäisivät järkeä kuvien laittamisen kanssa. Ei tässä varmaan ole tarkoitus muuta kuin karsia sellaisia kuvia, jotka ovat a) niin huonolaatuisia ettei niistä ole kellekkään iloa b) sellaisesta kohteesta, esim. paketin kansi, että niistä ei ole kellekkään iloa c) esittävät jotain minkä näkemisestä ei ole mallailun kannalta kellekkään iloa tyyliin kaksi tikkua ristissä tai leluauto johon on liimmattu tarra.

Jos olen käsittänyt kovasti väärin niin korjatkaa.
P.s. Joka tapauksessa ihan ok käydä kuviaan läpi tietyllä kritiikillä. Kyllä mä ainakin löysin omista heti pari jossa oli sama kohde liki samasta kuvakulmasta.