Pienoismallit.net

Gallerian säännöt

Tämä keskustelu on lukittu.

Jos samanlainen kinastelu jatkuu, vetää joku satavarmasti marmorikuulat nokkaansa.

Voisi jo jättää koko aiheen. Säännöt on tehty ja niillä mennään, kirjaimellisesti niitä ei kumminkaan kannata joka tilanteessa ottaa.
tää on jännää luettavaa. ei kohta kerkeä malleja rakentaa ku pitää niin innolla aina lukea näitä kirjotuksia. kannattaako tällasista asioista kiistellä. itse olen sitä mieltä että jos tomi tekee säännöt niin niitten mukaan pelataan. hyvä esimerkki on tuo emek homma. kova kinastelu oli asiasta ja kun kuvat hävis niin keskustelutkin loppui.

je eikö toi HUVIN VUOKSI ole se lomapaikka vuoksen rannalla, jos oikein sanan ymmärsin:)
Viimeksi muokattu 14.2.2008 16:37
juha viinamäki kirjoitti:
tää on jännää luettavaa. ei kohta kerkeä malleja rakentaa ku pitää niin innolla aina lukea näitä kirjotuksia. kannattaako tällasista asioista kiistellä. itse olen sitä mieltä että jos tommi tekee säännöt niin niitten mukaan pelataan. hyvä esimerkki on tuo emek homma. kova kinastelu oli asiasta ja kun kuvat hävis niin keskustelutkin loppui.

je eikö toi HUVIN VUOKSI ole se lomapaikka vuoksen rannalla, jos oikein sanan ymmärsin:)
Sääntöjen laatija on Tomi,EI Tommi :(
Juupa juu, ilmojakin on pidellyt… Mutta pakko myöntää, sivuston puhdas viihde arvo on viime aikoina kasvanut, olipa se sitten tehty tarkoituksella tai huvin vuoksi.
Ekku Tarvainen: Kiitos huomautuksesta! nykyään alan joka kirjotukseen kirjottaan jotain väärin niin tuleepa ainaki jotain kommentteja. hyvä että täällä on vähän porukkaa joka lukee tekstit tarkkaan.,?!
Voi jessus tän ja teidän kanssa :D Jos palataan aiheesen, ja lopetetaan pilkunviilaus ja muu täysin loppupeleissä ainakin omasta mielestäni turha riidanhaasto, vai haluaako joku välttämättä jatkaa…?
Kerran mies joka kaljuuntui päälaelta halusi tuttavuutta sukulaisensa kanssa jossain sukubileissä. Mietti mistä sitä oikein juttelis ja huomasi että tämä kaljuuntui tavalla jonka hän olisi myös halunnut kohtalokseen, tiedättehän "mikkihiiri lookin". Siispä juttelemaan "Sulla lähtee tukka kivasti"sanoi tämä " Näkyy se saatana sultakin lähtevän"vastasi toinen tulisesti. Tuli vaan mieleen tää tosi kertomus tosta HUVIKSENI sanasta.Oikein kirjotukseni voi olla väärin. Mitkä pilkut ja pisteet?
Tomi Mynttinen kirjoitti:
ja tekisi mieli painaa delete-nappulaa koko sivuston kohdalla.
Älä sitä sentään tee. Mutta minä tekisin näin: Tämä ketju katki ja urputtajat pihalle!

Sivusto on sinun, sinun maksama ja ylläpitämä. Eli sinun on myös laki. Jos ei kelpaa, niin kenenkään ei ole pakko käydä täällä. Simple!
andreas lärka: olen samaa mieltä.
Noh, tuliko sitten selkeästi "väljempää" levytilan suhteen tuon eilisen Suuren Tyhjennyspäivän jälkeen? Minä en mitään tietokoneista ymmärrä, minulle kyseinen laite on vain kirjoituskone, mutta näkeekö Tomi tuon "väljentymisen" jostakin?