Etusivu Keskustelut
Yleinen pienoismallikeskustelu
Kitit
Minä en ole löytänyt noita mistään niin voisitteko kertoa mistä niitä saa?
Katsoppa Eskon linkki tuolla aikaisemmin, tai katso itse: "linkit" -> "kaupat"Johannes F kirjoitti:Minä en ole löytänyt noita mistään niin voisitteko kertoa mistä niitä saa?
Tällä hetkellä olen käyttänyt Tikkurilan lakkakittiä mikä maksaa suunnilleen saman verran kuin Revellin kitti mutta purkin koko on 0.33l
No kiitos tästäkin, ilmankos en ole kyseistä tököttiä enää mistään löytänyt. Olikos tuo liian myrkyllistä, vai miksi näin?Jari B. Miettinen kirjoitti:Moi Seppo,
Kaverit ehti vastailla ennen minua, mutta tosiaan tuo punainen kitti on Testorsin nyt myyntikielossa oleva ja lopettettu Red Putty…
Jep sisältää karsinogeenejä…ja tuottaa elimistöön joutuessaan kyseenalaisia mielihyvän tunteita…Kaiki hyvä kielletään.
Tikkurilan lakkakitti ihan ok jos tykkää, irtoaa ajanmittaan ja lämpölaajenee eritavalla kuin muut kitit ei kestä mallien kuljetusta kovassa pakkasessa ja on herkkä kosteudelle.
Tikkurilan lakkakitti ihan ok jos tykkää, irtoaa ajanmittaan ja lämpölaajenee eritavalla kuin muut kitit ei kestä mallien kuljetusta kovassa pakkasessa ja on herkkä kosteudelle.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy käyttäjäksi.