Pienoismallit.net

Sisumodels lopettaa

Raskain mielin ilmoitamme, että Sisumodels on asetettu konkurssiin ja toiminta on täten lopetettu. Konkurssilain mukaisesti konkurssipesä ei toimita jo tilattuja ja maksettuja tuotteita ei edes noutotilauksia. Olemme pahoillamme tästä. Verkkokauppa ja Aleksis Kiven kauppa on suljettu tästä päivästä lähtien pysyvästi.

Kiitos teille näistä vuosista, jotka ovat olleet raskaat kaiken puolin jokaiselle.

Ystävällisin terveisin

Sisumodels Oy:n henkilökunta

Edit. Tarkennusta konkurssipesän menettelytavasta.
Viimeksi muokattu 15.3.2023 11:18
Varsin ikävä uutinen. Uusia pienoismallikauppoja on tullut sen verran lisää, että kilpailu on koventunut. Jotain tuli joskus hankittua eikä toiminnassa ollut ikinä moitittavaa. Tsemiä Sisumodelsin väelle.
Harmi. Ei pienoismallikauppoja ole liikaa tälläkään hetkellä.
Surullista kuulla. Sisu Models on Kuivalaisen liikkeen arvoisena perillisenä ollut minulle koko ajan ykköspaikka Suomessa, ja palvelu on aina ollut ystävällistä ja asiantuntevaa. Helsinkiin mahtuisi kyllä korvaava kauppa. Ainakin itse ostan paljon kernaammin kaupasta kuin verkkokaupasta, kun vain tilaisuus on. Ja heräteostoksiahan tuli tehtyä. Hyvää jatkoa koko porukalle!
Kyllä on huono juttu tämänkin harrastuksen kannalta ja ylipäänsä yrittäjien tilanne alalla. Olen ollut Martin asiakas alusta asti ja Sisusta on ostettu paljon tavaraa ihan viime päiviin asti. Ei vaan riittänyt!
Palvelu on aina ollut erinomaista ja valikoimat huippuaikoina ihan loistavaa tasoa. Hatuttaa ja raskaasti.
Visiitit kivijalkakauppaan on aina hyvö asia. Korona ja nousseet hinnat söivät kannattavuutta. Mallien ja tarvikkeiden nousseet hinnat voivat olla uhka koko harrastukselle. Kiitos menneistä vuosista ja voimia Antille ja pojille jatkoon mitä sitten ikinä teettekin. Jatkajaa lienee vaikea löytää enää.. Sad days..
Kiitos paljon Sisu-sedät palveluista, putiikki oli mitä mukavin paikka piipahtaa!
Ikävä uutinen. Kuivalaisen kaupasta ja Sisumodelsista ehti vuosien kuluessa tulla Helsinginreissun vakioetappi.
Aikoinaan tuli käytyä Helsingissä n. kerran kuussa ja aina ajan salliessa poikkesin Sisumodelsilla, Tieto-Nikkarissa, Hobby Pointissa ja Viiskulman levykaupoissa. Nykyään tulee käytyä harvoin ja kierros näköjään lyhenee..
Kiitos kuluneista vuosista ja hyvästä palvelusta ja hyvää jatkoa uusiin kuvioihin. Sisu oli varmaan paras kivijalkakauppa etsi- ja lisäosavalikoiman osalta, niitä tuli käpisteltyä ja yleensä jotakin lähti mukaankin.
Joku jo mainitsikin hinnoista, Tampereen Pienoismallipäivillä totesin että mallien hintataso on lähes tuplat mitä viitsisin maksaa..
T: Juha K
Näinköhän olin viimeinen asiakas putiikissa, kun lähdin lauantaina hieman ennen sulkemisaikaa. Epäilys kävi mielessä, mutta kuitenkin.
Kiitos ja kumarrus omasta puolestani koko henkilökunnalle. Oli mukava tehdä yhteistyötä, tehdä ostoksia ja jutella mallailusta sekä muustakin itse putiikissa.
Ei voi olla totta! Suomessa pienoismallikauppoja ei kyllä ole liikaa.
Sisumodelsin kaupalla käydessäni palvelu aina pelasi ja verkkokaupan toiminnassa ei ollut
moitittavaa minullakaan. Mielestäni on hyvä, että on pienoismalli-kivijalkakauppoja, kuin pelkästään postimyynti-kauppoja pienoismalleille. Olen samaa mieltä kuin Jaakko Lehtovirta aikaisemmassa viestissä, että mieluummin ostan kaupasta kuin verkkokaupasta, kun vain tilaisuus on. Kiitokset Sisumodelsin koko henkilökunnalle.
Ohi aiheen voisi sanoa, että olisi hyvä jotta Oulun ja Kainuun seudullakin olisi pienoismallikauppoja, eikä pelkästään supermarketteja, mitkä myyvät pienoismalleja. Hyvä tietenkin, että edes niitä on.
Kevyet mullat… Eräskin mielenkiintoinen malli tuli hankittua Sisumodelsin kautta. Ihmettelinkin kun en päässyt tänään sivustolle. Kiitokset ja tsemppiä jatkoon!!!