Pienoismallit.net

Mistä Ilmavoimien kokardeja 1/72…

Antti Lappalainen kirjoitti:
Luulenpa että tuon Plasticartin hirvityksen kanssa nuo kokardit ovat pienin murhe :)
Onneksi oli kahvi jo nielaistu kun luin tämän /juha f
Jos ei löydy sopivan kokoisia kokardeja valmiina, eikä itsellä ole mahdollisuutta tulostaa niitä, kannattaa kysellä Arctic Decalsilta tilaustyönä. Itselläni on hyviä kokemuksia sekä laadusta että palvelusta. Esim.: pienoismallit.net/galleria/malli_16058/rakennusvaihe_2496/
Moro. Minulta löytyisi Suomi kokardeja. Pistä viestiä jos tarvitset vielä. Ari
Kiitokset kaikille osallistuneille, kokardeja on tulossa lähiaikoina ja Nikitan valmistuminen etenee taas hyppäyksen eteenpäin.

Itse malli on tosiaan melkoisen tyly ja karu kuten kotikaupunkini Kouvola ja se on ollut mulla kauan aikaa keskeneräisenä. Kodin putkimies-käsittelyllä sain vanhat siveltimellä vedetyt Humbrolit pois ja aloin opetella ruiskun ja vesiohenteisen maalin käyttöä.

IL-28 on mulle erityistapaus, kun olin eräs viimeisiä Niken apumekaanikkoja Utissa ennen koneen poistumista lentotoiminnasta. Tämä kyseinen mallisarja on vielä sillä tavoin erityinen, että myyjänä oli Börje Hjelm, joka aikoinaan kirjoitti Ilmailu-lehteen palstaa "Pienoista Mallipuhetta"

jussi
JTF kirjoitti:
Kiitokset kaikille osallistuneille, kokardeja on tulossa lähiaikoina ja Nikitan valmistuminen etenee taas hyppäyksen eteenpäin.

Itse malli on tosiaan melkoisen tyly ja karu kuten kotikaupunkini Kouvola ja se on ollut mulla kauan aikaa keskeneräisenä. Kodin putkimies-käsittelyllä sain vanhat siveltimellä vedetyt Humbrolit pois ja aloin opetella ruiskun ja vesiohenteisen maalin käyttöä.

IL-28 on mulle erityistapaus, kun olin eräs viimeisiä Niken apumekaanikkoja Utissa ennen koneen poistumista lentotoiminnasta. Tämä kyseinen mallisarja on vielä sillä tavoin erityinen, että myyjänä oli Börje Hjelm, joka aikoinaan kirjoitti Ilmailu-lehteen palstaa "Pienoista Mallipuhetta"

jussi
Tässä kontekstissa karun mallin nikkarointi onkin jo ymmärrettävämpää.
Hauskaa perjantaita kaikille! Olen tässä muutaman vuoden kuluessa laittanut merkille, että tämä sivusto on jo heittäytynyt melkolailla pois lentävien laitteiden viitekehyksestä ja siirtynyt pitkälti muunlaisiin rakennettaviin. Ei sinänsä siinäkään ole mitään ongelmallista, mutta tämäkin sivusto oli kenties alunperin "propellipäiden" oma sivusto. No, aika muuttuu ja kehitys kehittyy. Mukavaa jatkoa uusille alan harrastajille. Rakensitte tankin tahi veneen. Pääasia, että rakensitte. Hauskaa kevättä!
On meitä lekomallareitakin edelleen mukana. Harmi, etten pystynyt olemaan avuksi tuossa kokardiongelmassa.

yt.
MK
Juha Jokinen kirjoitti:
Olen tässä muutaman vuoden kuluessa laittanut merkille, että tämä sivusto on jo heittäytynyt melkolailla pois lentävien laitteiden viitekehyksestä ja siirtynyt pitkälti muunlaisiin rakennettaviin.
Eihän tämä sivusto niitä rakenna vaan me käyttäjät. Onneksi etusivun nostoissa voi valita itseä kiinnostavat aiheet, nimimerkki veneet ja moottoripyörät ignoroiva käyttäjä.
Pahoittelen sikäli joku pahoitti mielensä. Jatketaan mukavan harrastuksen parissa. Aihepiiristä riippumatta!