Tervehdys kaikille.
Lyhyt esittely itsestäni. Ollessani teini 80-luvulla kasasin varmaan kaikenkaikkiaan n. 100 erilaista koottavaa ihan laidasta laitaan, mutta lähellä sydäntäni oli kuitenkin ww2 taistelukoneet.
Todella piiitkän tauon jälkeen hommasin hiljattain ju87 1/72 koossa jonka kokosin ja vasta tällä viikolla sain sen maalattua kun kävin ostamassa maaleja, siveltimiä ja tinneriä :)
Muistan kun markan aikaan iso b17 pommari maksoi n. 30mk
Hyvin muistui mieleen ne ajat kun tein niitä nuorena, kuten liiman ja humbrolin haju.
Tästä innostuneena tilasin bf109e:n 1/32 scaalassa
Varmaan tarviin teiltä vinkkejä tulevia juttuja varten..
Kiitos,
Trinity
Etusivu Keskustelut
Lentokoneet
Wanha harrastaja esittäytyy
Alkuun Edelliset
Seuraavat Loppuun
Tervetuloa mukaan. Tuo historiakuvaus tuntuu todella tutulta, samanlainen tausta täällä taitaa monella olla.
Itse aloitin aikoinaan Airfixin Ju-87:lla, oli ensimmäinen itse ostamani malli. Moni malli tuli 70-luvulla kasattua, mutta tuo on jäänyt mieleen.
Itse aloitin aikoinaan Airfixin Ju-87:lla, oli ensimmäinen itse ostamani malli. Moni malli tuli 70-luvulla kasattua, mutta tuo on jäänyt mieleen.
Viimeksi muokattu 22.1.2023 18:51
Kiitos. Tästä se jatkuu. Tänään tuli postissa hasegawan bf109 joten jatketaan uudella innolla :)
Viimeksi muokattu 21.1.2023 00:04
Tervetuloa takaisin. Itsellänikin oli vähän tuon kaltainen polku, mutta tulin takaisin hieman aikaisemmin ;)Trinity kirjoitti:Tervehdys kaikille.
Lyhyt esittely itsestäni. Ollessani teini 80-luvulla kasasin varmaan kaikenkaikkiaan n. 100 erilaista koottavaa ihan laidasta laitaan, mutta lähellä sydäntäni oli kuitenkin ww2 taistelukoneet.
Todella piiitkän tauon jälkeen hommasin hiljattain ju87 1/72 koossa jonka kokosin ja vasta tällä viikolla sain sen maalattua kun kävin ostamassa maaleja, siveltimiä ja tinneriä :)
Muistan kun markan aikaan iso b17 pommari maksoi n. 30mk
Hyvin muistui mieleen ne ajat kun tein niitä nuorena, kuten liiman ja humbrolin haju.
Tästä innostuneena tilasin bf109e:n 1/32 scaalassa
Varmaan tarviin teiltä vinkkejä tulevia juttuja varten..
Kiitos,
Trinity
Alkuun Edelliset
Seuraavat Loppuun
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy käyttäjäksi.