Pienoismallit.net

Spitfiren pienoismalli

Moi, itse en onnistu liimaamaan edes pikaliimalla, mutta, mutta. Kaveri kävi lentämässä Lontoon lähellä Biggin Hillissä Spitfirellä (oli siis apukuskin paikalla) ja haluaisin hommata hänelle kohtuullisen hyvän pienoismallin. Koko 32 ja mieluiten just samanlainen kuin missä hän oli kyydissä. Grey Nurse hainhampailla. Hintaluokka n.100-150€.
Olisiko suositteluja että mistä löytyisi?
t.Harri
Moi

Tuohon hintahaarukkaan tuossa mittakaavassa tuskin mistään.
Googlettamalla spitfire grey nurse scale model löytyi vaihtoehtoja.
Tämä lähinnä noita ehtojasi:
www.planearts.com/product.php?id=520
hpns.eu…del-kits-aircraft/1-32-lentokoneet/tamiya-60321-supermarine-spitfire-mk-xvie-1-32-1
Näkyy sisältävän siirtokuvat tuohon Grey Nurse- koneeseen ja hintahaarukan sisällä vielä.
Liimaustaitoja tosin vaatii jonkin verran.
Viimeksi muokattu 18.10.2022 21:31
Onko tuosta kaksi paikkaisesta TR.9 -variantista mallia mittakaavassa 1/32 tai muunnossarjaa?
Britmodellerilta löytyy keskusteluketju asiasta, mukana myös kuvia kaksipaikkaisesta: www.britmodeller.com/forums/index.php?/topic/235061253-spitfire-tr9/
AZ Models on jopa tehnyt sellaisesta mallin mittakaavassa 1/72, tosin taitaa olla vaikea löytää sellaista. www.super-hobby.com/products/Spitfire-Tr.9.html
No nyt kun Joulupukki on toimittanut tuotteen niin Spitfiren saanut heppu on jo saanut kasattua sen jalustan jossa kone ehkä jonain päivänä killuu.
Ja nyt ne kehumiset.
Harrastepajalle isot kiitokset loistavasta palvelusta/auttamisesta. Tarjosi sellaisen paketin jota olin vailla, eli malli, teipit ja vielä erikseen vain tarvittavat maalit.
Pienoismallialaa millään lailla tuntematta niin sanoisin että kuka parempaa palvelua kaipaa niin on aikamoinen herkkuperse.
t. Harri
harri nevavuo kirjoitti:
Harrastepajalle isot kiitokset loistavasta palvelusta/auttamisesta. Tarjosi sellaisen paketin jota olin vailla, eli malli, teipit ja vielä erikseen vain tarvittavat maalit.
Pienoismallialaa millään lailla tuntematta niin sanoisin että kuka parempaa palvelua kaipaa niin on aikamoinen herkkuperse.
t. Harri
Kotimaiset kauppiaat ovat poikkeuksetta panostaneet hyvään asiakaspalveluun. En voi sanoa pahaa sanaa yhdestäkään kivijalka- tai nettikaupasta jossa olen asioinut.

Yksittäisiä tilauksia voi toki mennä pieleen, mutta se on vain inhimillistä.
Näin on, toimitus on kaikilla nopeaa myös, erinomaista palvelua olen saanut.