Pienoismallit.net

camaro 69 1:12

hei, aloittelen 35 vuoden tauon jälkeen pienoismalliharrastusta, olen säilyttänyt vuosi kymmeniä monogrammin camaro 69 1:12 ja sama vuodelta 67 1:25 taitaa olla se revelin 69 stä puuttuu jäähdytin ja sen tunneli ,toinen iskari ja kardaani… mistä voisi löytää? 1:12 mittakaavaan muutenkin huonosti saatavalla autoja, hyvää juhannusta kaikille !!
Hei
Valitettavasti minulla ei ole ko. osia mutta esim tämän sivuston käyttäjiltä voisi löytyä. 1/12 mittakaava on tosiaan vähän harrastettu joten varaosat saattavat olla myös hankalammin löydettäviä.
Yksi mahdollisuus on valmistaa puuttuvat osat itse ns. pitkästä tavarasta, varsinkin iskarit ovat aika simppeleitä rakentaa erikokoisista putkista ja tangoista. Lopputulos on usein parempi kuin sarjan oma.. Kardaani syntyy myös putkesta tai tangosta, nivelet ovat hieman hankalammat toteuttaa. Jäähdytin ja tuulitunneli vaatiikin enemmän näpertämistä, varsinkin sopivan tekstuurin löytäminen kennoa kuvaamaan, mutta lienee mahdollisen rajoissa nekin.
Hyvää rakentelua ja juhannusta kaikille!
T: Juha K
Yksi mahdollisuus on valmistaa puuttuvat osat itse ns. pitkästä tavarasta, varsinkin iskarit ovat aika simppeleitä rakentaa erikokoisista putkista ja tangoista. Lopputulos on usein parempi kuin sarjan oma.. Kardaani syntyy myös putkesta tai tangosta, nivelet ovat hieman hankalammat toteuttaa. Jäähdytin ja tuulitunneli vaatiikin enemmän näpertämistä, varsinkin sopivan tekstuurin löytäminen kennoa kuvaamaan, mutta lienee mahdollisen rajoissa nekin.
Hyvää rakentelua ja juhannusta kaikille!
T: Juha K
[/quote]
joo.. nuo suorat osat onnistuu kyllä jotenkin… mutta täytyy rakentaa niin että jätän keulan auki jos siihen löytyy tulevaisuudessa osat 😊 rakentamattakaan ei sen takia viitsi jättää…