Pienoismallit.net

Keskeneräisiä valmiiksi III -ryhmärakentelu

Tervo Salminen kirjoitti:
Mikä juttu tää on? Pikaliimaa minäkin olen painoissa käyttänyt.
Minulla taas on sellainen konsti etten niitä lyijypainoja liimaa lainkaan vaan kiedon ne pallerot sini-/valkotarran sisään ja tungen sen klöntin sitten koneen keulaan. Hyvin pysyy kiinni seinämissä eikä hölsky ja ilmeisesti eivät sitten räjähdäkään. Joo, vinkkiä voi vapaasti hyödyntää ;-).
Itse olen käyttänyt aikoinaan sinitarraa, nykyään yleisimmin Erikeeperiä tai jotain vastaavaa. Yleensä painoa saa tunkea niin paljon kuin malliin mahtuu, jolloin pikaliiman kestävyydestä tai kuivumisnopeudesta ei ole juuri iloa.

Tästä tilanteesta jatkuu rakentelu

Tästäpä koitetaan jatkaa.
Viimeksi muokattu 23.1.2022 14:07
Mika Kauranen kirjoitti:

Tästäpä koitetaan jaksaa.
Mistä vekottimesta tässä on kyse?
Pekka Muikku kirjoitti:
Mika Kauranen kirjoitti:

Tästäpä koitetaan jaksaa.
Mistä vekottimesta tässä on kyse?
Kolmimoottorinen italialainen 1. maalminsodan aikainen pommari Caproni Ca 1. Kuva ohjaamo-osaston sivusta, josta lähtee ohjainvaijereita siipiin ja pyrstöön.
Kolme neljästä pääväristä suunnilleen paikoilleen, vaikkakin kerroksia vielä puuttuu:

Vähän hassu rajaus.
Unohdetaan F-4C vähäksi aikaa. Lentokoneiden maalaaminen on alkanut tuntua aika puuduttavalta, joten vaihdan toiseen keskeneräiseen ja tästä lähden liikkeelle:

Pasi Ahopelto kirjoitti:
Unohdetaan F-4C vähäksi aikaa. Lentokoneiden maalaaminen on alkanut tuntua aika puuduttavalta, joten vaihdan toiseen keskeneräiseen ja tästä lähden liikkeelle:

Ilmeikkään ja luontevan oloinen pää. Missä mittakaavassa ollaan?
Tojo sai siirtokuvat, pitää vähän korjailla maalein, vanhat decaalit meni osittsin muruiksi.