Pienoismallit.net

Mistä tilata 1:24 koottavia autoja euroopasta?

Terve:) Olisi itsellä siis tarkoituksena tilata 1:24 kokoisia koottavia pienoismalliautoja, Euroopasta jottei tulleja sun muita joudu maksamaan. Onko kenelläkään siis ideaa eurooppalaisesta nettisivustosta, jossa on laaja valikoima koottavia autoja ja mahdollisesti esim. vanteita myynnissä? Kiitos vastauksista jo valmiiksi:)
Tuolta on ite tullut monast tilattua.

www.car-model-kit.com
www.spotmodel.com

Tuolta tilasin Belkitsin Metroon vasemmalta ohjattavan koelaudan. Tuntuu olevan laaja valikoima.
Hinnat korkeahkoja ja aika hitaasti kusti polkee Suomeen.
KL kirjoitti:
Tuolta tilasin Belkitsin Metroon vasemmalta ohjattavan koelaudan. Tuntuu olevan laaja valikoima.
Hinnat korkeahkoja ja aika hitaasti kusti polkee Suomeen.
Kyllähän se kestää, jos postin, eikä kuriirin kuljetusta käyttää
Autoja moneen lähtöön ja tarvikkeistä löytyy vanteista lähtien aina kokonaisiin koreihin.

kprtmodels.net
Onko ulkomailla tarjolla jotain mitä ei saa Suomesta? Ainakin kuorma-automallien osalta suomalaiset kauppiaat saavat tukkureilta samat muovit kuin muutkin eurooppalaiset kauppiaat. Eri asia on sitten vanhemmat tai markkinoilta poistuneet mallit, joita löytyy joistakin ulkomaisista liikkeistä, mutta ei meikäläisiltä kauppiailta.
Ainakin itse ostan mielelläni kotimaisilta kauppiailta.
Iikka Kekko kirjoitti:
Onko ulkomailla tarjolla jotain mitä ei saa Suomesta? Ainakin kuorma-automallien osalta suomalaiset kauppiaat saavat tukkureilta samat muovit kuin muutkin eurooppalaiset kauppiaat. Eri asia on sitten vanhemmat tai markkinoilta poistuneet mallit, joita löytyy joistakin ulkomaisista liikkeistä, mutta ei meikäläisiltä kauppiailta.
Ainakin itse ostan mielelläni kotimaisilta kauppiailta.
Näinhän se on. Itse ainoastaan tilaan silloin ulkomailta, jos suomen kauppa ei saa tuotetta tukkurilta, ja löytyy vielä ulkomaisesta kaupasta. Suurilta osin myös ulkomailtakin loppu.
Mallisto on toimittanut minulle tavaraa, mitä heillä ei itsellään ole myynnissä, soittamallahan se selviää, mitä pystyvät toimittamaan.

Itse myös mielummin syydän rahani kotimaiseen kauppaan.
Jep. Mielellään tuen kotimaisia kauppiaita. Tosin tälläkin viikolla pistin erään kotimaisen kauppiaan boikottiin vastenmielisen palvelukokemuksen perusteella. Tuskin ne minun rahat silti kenenkään tuloksessa näkyy, vaikka omasta mielestäni varsin kohtuullisen summan kuluneenakin vuonna harrastukseen sijoittanut.
Ääni kprt-modelsille, toimitukset pelaa ja hinnat kohdillaan. Myös hpns:lä alkaa olla melko paljon autoja valikoimissaan.
Oman kokemukseni mukaan kotimaiset kauppiaat ovat sangen avuliaita ja myös valikoimaan kuulumattomia tuotteita on minulle tilattu pyynnöstä.

Suosi suomalaista! Siis kauppiasta.

Ainakin Kprt, Mallisto, Hobbylinna ja Hpns ovat toimineet esimerkillisesti.