Pienoismallit.net

Suomi siirtokuvat

Paljonko maksaisi jos joku teettäisi Suomi siirtokuvat T-26:seen ja kuka semmoisen voisi teettää? Ihan tässä vain kyselen.
Mutta valmiina ne tulevat kalliiksi kun postmaksu on 6euroa. Täällä niitä saattaa saada halvemana.
todennäköisesti postikulut 2€:n luokkaa
Eljas Soanvaara kirjoitti:
Mutta valmiina ne tulevat kalliiksi kun postmaksu on 6euroa. Täällä niitä saattaa saada halvemana.
Voin sanoa, että yksikään itseään kunnioittava persoona ei lähde alle ton hinnan mitä Sisulla myydään niin tekemään itse tulosteita sekä vielä postittamaan puoli ilmatteeksi. Tilaat nyt vaan sieltä Sisulta, kun halvalla saat.
Kokemusta siirtokuvien teettämisestä ei ole, mutta valistunut arvio on, että nämä valmiit ovat postikuluineenkin huokeammat ja helpommin käsiteltävät.
Eljakselle myös sellainen yleisviesti tässä samassa asianyhteydessä, että pienoismallailu EI aina ole sieltä halvimmasta päästä, jos ei itse tee kaikkea skrätsinä. Tosiaan välillä joutuu tilaamaan tuotteita nettikaupoista sekä pelkästään jo after market/fotoetsi osiin parhaimmillaan saa kulumaan mallin hinnan päälle 10-200€ väliltä, riippuen mitä hakee. Itse olen saanut parhaimmillaan kulutettua rahaa 1/350 laivaan 55€ + postarit saksasta + fotoetsiosia 100€ = 170€
Eljas vaikuttaa olevan melko nuori, joten siltä pohjalta huolen hinnasta ymmärtää.
Luultavasti siirtokuvat tulevat halvemmalla kuin tuo kuusi euroa, koska taitavat mahtua kirjekuoreen. Kannattaa kysyä jos epäröi.
Itse siirtokuvien hinta, yhdeksän euroa, ei todellakaan ole paljoa, ja tunnuksia tulee useampaan projektiin.

Postikulut menisivät joka tapauksessa, vaikka joku sinulle täällä merkit myisikin, koska harva lähtee omaksi tappiokseen toiselle niitä lähettämään.

Suosittelen, että keskustelet vanhempiesi kanssa asiasta.
Siirtokuvat ovat edulliset ja kun ne ovat kaupallista valmistetta, niin todennäköisesti toimivat kuten pitää. Itse tilaisin ne Sisumodelsilta tai jostain muusta nettikaupasta.
Myönnän toki, että omalla kohdallanikin postikulut välillä siirtävät hankintoja siihen saakka, että voin hankkia enemmän kerrallaan, mutta tässä tapauksessa ostaisin kyllä yksittäisenkin tuotteen.
Timo Rasimus kirjoitti:
Eljas vaikuttaa olevan melko nuori, joten siltä pohjalta huolen hinnasta ymmärtää.

Itse siirtokuvien hinta, yhdeksän euroa, ei todellakaan ole paljoa, ja tunnuksia tulee useampaan projektiin.

Postikulut menisivät joka tapauksessa, vaikka joku sinulle täällä merkit myisikin, koska harva lähtee omaksi tappiokseen toiselle niitä lähettämään.

Suosittelen, että keskustelet vanhempiesi kanssa asiasta.
Siirtokuvat ovat edulliset ja kun ne ovat kaupallista valmistetta, niin todennäköisesti toimivat kuten pitää. Itse tilaisin ne Sisumodelsilta tai jostain muusta nettikaupasta.
Näissä asioissa täysin samaa mieltä. Vaikka nuori onkin, niin se on hyvä jo nuorena oppia, että mallailuun joutuu laittaa hankintoja kiinni, kaikkea, kun ei ilmatteeksi saa. Sekä toi valmiit dekaalit tehtaalta toimivat 100% varmasti versus omatekemät. Vanhempien kanssa hankintojen keskustelu on paikallaan kyllä, tosin mallit sisältää aina omat dekaalit, mutta poikkeavat joutuu AINA tilaamaan/ostamaan muualta, se nyt on vaan fakta johon täytyy laittaa rahaa edes hiukan kiinni.
Kiitos kaikille eiköhän noi Sisumodelsilta tilata tai sitten tulee synttärilahjaksi kun on synttärit seuraavalla viikolla.