Pienoismallit.net

Varaosapankki

Kokeillaas kepillä josko täältä löytyisi.
Eli pari kuomua hakusassa

1/72 matchbox BAC Lightning ja BAe Jaguar T.Mk2 eli se kaksipaikkainen
Esko Rusi kirjoitti:
Kaipaisin osaa Broplanin 1/72 Gamecock 2, osa no: 14. Kaikki muut osat ovat kiinni valurangoissa mutta tämä osa on mystisesti kadonnut. Rengas jossa on sylinterit, hyvin oleellinen osa jota on vaikea korvata.
Hei Esko, oletko saanut Camecockin moottoriosaa?
Kysäistäänpäs täältä: onko kellään ylimääräisenä 4 kpl n. 13" renkaita ja vanteita? Kuplavolkkarin tms. "perus-henkilöauton". Materiaalilla ei väliä.
A Lappalainen kirjoitti:
Kysäistäänpäs täältä: onko kellään ylimääräisenä 4 kpl n. 13" renkaita ja vanteita? Kuplavolkkarin tms. "perus-henkilöauton". Materiaalilla ei väliä.
Tarkoitatko pienoismallia? Ja jos, mikä on kokoluokka?
Ai joo, oleellisin jäi pois. Siis 1/24 skaalaan.
Pinnavanteiden osalta taisin saada jo valmiit.
Mahottoman työlästä olisi tehdä itse, mutta varmasti kehittävää.
Kiiitos kaikile vastanneille ja linkkien laittamisesta. Niistä oppii melkoisen hirveesti.
Sattuisiko kenelläkään olemaan miljoonalaatikossaan pari osaa Arado ar 196-koneeseen: yksi ponttoonin peräsin ja korkeusperäsimen siivekeosa? (Taitaa olla yhtenäinen.) Nämä mittakaavaan 1:72 (airfix) Saisin kouluvuosieni koneen kattoon ihailtavaksi :)
Tervehdys, sattuisko keltään löytymään joutilaita 1:48 lentäjiä?
Tarttis miehittää leegio potkurikoneita vuosilta 1909 - 1952. On kuulkaa orvon näkönen kone jos on lentoasussa siimoilla katossa mutta ohjaamo on tyhjä…
Eli nahkahuuva ja lentolasit tarttis olla, ottalla tai silmillä. Kova kypärä ei passaa. Saa olla pelastusliivit, ei ne niin ulos näy. Maalaisuudella ei väliä…
Maksan vaivasta+postista. Sijainti pks. YV on hyvä.
Hei, Petri. Kysypä diiliä Jussi Vanhatalolta. Luulen, että saisit joitakin pilootteja sopivaan hintaan suoraan puodista, jos ei muuten tärppää.
Pentti Rantanen kirjoitti:
Hei, Petri. Kysypä diiliä Jussi Vanhatalolta.
Kiitos Pentti vinkistä, Jussi katsoi tarjontaa mutta kaupalliset tarjoomat ei ihan mätsää.
Mun tarpeisiin sopii parhaiten "miljoonalaatikkopilotit". Eli haku on edelleen päällä.