Pienoismallit.net

Varaosapankki

Kokeillaans vielä täältä kun myydään/ostetaan palstalta ei tärpännyt. 1/32 Spitfireen olisi komapassin dekaali tai fotoetsi hakusessa kun onnistuin tuhoamaan omani. Rakentelen mallia XVIe mutta luulisin että minkä tahansa Spitfire mallin tai ylipäätään RAF:n hävittäjän kompassi dekaali tai fotoetsi kävisi
Olisi mielenkiintoista tietää, minkä kokoinen tai -näköinen ko. fotoetsi tai dekaali olisi.
Kokeillaan täälläkin: Eduartin 1/48 I-16. Mulla on kaksi ruongon vasenta puoliskoa, muttei oikeaa. Otin yhteyttä Eduartiin ja pyysin varaosaa, mutta ehdoton NO NO. Olisiko jollakin täältä kenties kaksi oikeaa ruongonpuolikasta?
Tapio Huhtelin kirjoitti:
Kokeillaan täälläkin: Eduartin 1/48 I-16. Mulla on kaksi ruongon vasenta puoliskoa, muttei oikeaa. Otin yhteyttä Eduartiin ja pyysin varaosaa, mutta ehdoton NO NO. Olisiko jollakin täältä kenties kaksi oikeaa ruongonpuolikasta?
Terve.
Olisi täällä ylimääräisenä I-16 type 10/17 rungon puolikkaat jos kiinnostaa. Saat sen postikulujen hinnalla
Toki kiinnostaa. Laitan yksityisviestin
Onko jollakulla tarvetta Drakenin tai Viggenin pyöräkalustoon 1:48? Nyt saisi joululahjaksi. Gripeniltäkin on tulossa kohtapuoliin.
Kokeilempa tätäkin kautta.
Teen Vatasen Arin MM-Escordia vuosihan oli -81.1:24 ja Italerin sarja.
Tuulilasin yläreunaan olisi tullut keltaisella "RALLY TEAM" siirtis, mutta se liukeni ensin liikaa ja irtosi kokonaan veteen ja meni kaksinkerroin. Koetin saada sitä oikenemaan vaikka millä, mutta tuloksetta.
Liuottelin lisää ja sama homma. ( O[img][/img]n muuten yllättävän lujat siirtokuvat ).
Sitten jätin sen yöksi liukenemaan teevadille ja kas…puoliso oli iltatiskauksessa tistannut sen vedenpuhdistamoon mikromuoviksi. Ympäristörikoskin vielä.
Jos jollain on samanlaista tai vaikka kaikki sarjan siirtikset, niin maksan mielelläni ihan kohtuu hinnan.
Tai jos joku osaa tehdä sellaisen, niin yv:lä yhteyttä ja kerron mitat.

Harmittaa vietävässti, koska malli on menossa Vataselle itselleen ja olen koettanut tehdä siitä omien taitojen mukaan mahdollisimman aidon.
Jatkossa neuvoksi, jos on valmisteilla "tärkeä" malli, tai epävarmuutta siirtokuvien kunnosta, esim iän takia, kannattaisi edes skannata se arkki ennen aloitusta, olisi jonkun mallia omistamattoman paljon helpompi tulostaa pesuveden mukana mennyt lapsi uusiksi!
Hei

Olisko kenelläkään jäänyt ylimääräiseksi Hasegawan 1/48 avaruusluotain Voyagerin high-gain antennin jalkoja (osa A13)?
Epäonnistuin surkeasti ja rikoin kaikki kolme.
Ostetaan 1:72 Iljushin DB-3 pommikone, josta tarkoitus tehdä Suomikone.
Sarjaa ei ole tainnut tehdä lyhytnokkaisena kuin Maquets eli MSD:n paketointi.

Mulla on jo yksi Venäjältä saatu kone, mutta siitä puuttui pari valurankaa niistä vähäisistäkin.

Tämä tulisi todella tarpeeseen.
Tilasin jo yhden Ranskan ebayn kautta, mutta tullausmaksu tuli, että olen tilannut jotain EU:n ulkopuolelta ja maksoin sen, koska en tiennyt että olisi sieltä tilannut mitään. Ilmeisesti joku Venäjältä oli laittanut sen myyntiin. Ja konetta en ole saanut koskaan.