Pienoismallit.net

Varaosapankki

Olen moneen kertaan kysellyt valmistajalta, mutta en ole onnistunut vielä saamaan varaosaa, löytyisikö täältä Trumpeterin 1/32 SU-27 Flanker B kuomua? Minulla on kaksi kuomun tuulilasia/kuomun etuosaa, mutta kuomu puuttuu. :(
HYvä, Sami. Joku voi tarttua syöttiin ja ratkaista pulmasi. Itse en voi, sillä harrastan 1:72 ja nykyisin jopa 1:48 -koneita.
Kaipaisin osaa Broplanin 1/72 Gamecock 2, osa no: 14. Kaikki muut osat ovat kiinni valurangoissa mutta tämä osa on mystisesti kadonnut. Rengas jossa on sylinterit, hyvin oleellinen osa jota on vaikea korvata.
Esko Rusi kirjoitti:
Kaipaisin osaa Broplanin 1/72 Gamecock 2, osa no: 14. Kaikki muut osat ovat kiinni valurangoissa mutta tämä osa on mystisesti kadonnut. Rengas jossa on sylinterit, hyvin oleellinen osa jota on vaikea korvata.
Voisiko osaa korvata jollain vastaavalla?
Ainakaan omasta 20 vuoden aikana kerätystä" miljoonalaatikosta" ei löydy vastaavaa.
Saattaa olla että malli jää perikunnan murheeksi.
Esko Rusi kirjoitti:
Ainakaan omasta 20 vuoden aikana kerätystä" miljoonalaatikosta" ei löydy vastaavaa.
Saattaa olla että malli jää perikunnan murheeksi.
Sattuisoko siellä olemaan joko 1:72 Me 109F:n kassakaappikuomu tai Hawker Hurricanesin 1:72 vasen korkeusperäsin?
Tätyypä penkoa laatikoita.
Tuo Scalemates sivusto toimii hyvin.
Melläkin kerholl on tulevassa näyttelyssä myynnissä kirpprilla yuhoton määrä maleja ja varmaan varaosia.
se ei ole myyntisivusto, vaan sieltä näkee mitä on tarjolla.

Laitan tähän Stash version, jossa on pieni rääpäisy Kuopion tulevan näyttelyn malleja.
Sieltä voi myös hakea muutakin.
www.scalemates.com/profiles/mate.php?id=93295&p=stash#
Kiitos, Timo. Oletko itse saanut ko. paikasta apua?
Olisiko kellään Hawker Hurricanen (1:72) vasenta korkeusperäsintä miljoonalaatikossaan? Saisin vanhan koneeni vuosien jälkeen ehjänä esille. (Oikeankin voisi kääntää nurinpäin eikä kukaan huomaisi mitään…)