Pienoismallit.net

O: Dragon Ju-88 ala-ampumon lasi 1/48

Haussa siis Dragonin Ju-88 A-4 sarjojen ala-ampumon luukun se "avautuva" osa numero Q11.

Laita YV:tä jos kyseinen osa pyörii miljoonalaatikossasi tai jos löytyy joku junkersin raato mistä sen voisi napata niin sovitaan hinta.

Lieneeköhän Dragonin Ju 88 P-1 paketoinnissa tuota osaa. Semmoinen on minulla nimittäin osanluovuttajana. Vilkaisen kun ennätän, ellei ala muualta löytyä.
Tuomo Huhtilainen kirjoitti:
Lieneeköhän Dragonin Ju 88 P-1 paketoinnissa tuota osaa. Semmoinen on minulla nimittäin osanluovuttajana. Vilkaisen kun ennätän, ellei ala muualta löytyä.
Ei ollut. Chekkasin. Miten valmistajilla riittääkin energiaa leikata pois osa valurangasta?
Tuomo Huhtilainen kirjoitti:
Tämä sarja itsellänikin työn alla ja aloin optimistisesti väsäämään suomi A-4:sta kun katsoin että kaikki tarvittava löytyy mutta olivat tosiaan nipsaisseet vain tuon osan veks eli jäi siitä kiinni :D Osa on kuitenkin löytynyt, joten iso kiitos vaivannäöstä!