Pienoismallit.net

Raimo Leino RIP

Huomasin tänään sattumalta HannuL:n postauksen…

Yksi tämän sivuston suurista, Raimo Leino on siirtynyt Taivaallisten Mallareiden joukkoon!

Kiitos, Raimo Sinulle, ”pensselisetien” puolustamisesta! Samoin kuin upeiden ”What If”-Suomimallien ansiosta!!

Osanottoni Raimon perheelle ja ystäville!!

Nyt tuntuu pahalta ja surulliselta!
Leino oli Facebookissa suureksi kasvaneen Oldie&Goldie Scale Models-ryhmän perustaja. Hänet ja hänen mallailutyylinsä tunnettiin laajalti maailmalla.
Ryhmän toinen ylläpitäjä Taavi Hiltunen kirjoitti, että Leino sai viime lauantaina täysin ennakoimattoman sydänkohtauksen johon menehtyi.
Todella ikävä uutinen.

Raimo on ollut minulle suuri innoittaja haasteellisten mallien rakentamisen saralla ja erityisesti sivellinmaalauksen saralla.
.
.
.
.
Sydämmeni itkee myös Raimon poismenon vuoksi!

Jos nyt pystyn sanomaan muuta, niin:
Osanotot täältäkin Raimon perheelle ja ystäville.

Raimo oli todellakin Suuri mallari.
Viimeksi muokattu 12.5.2021 21:28
Oli aina kiva seurata Raimon päivityksiä, varsinkin kesäiset mökkimallailut on jäänyt niistä mieleen.
Osanottoni sureville.
No huhhuh sentään.
Eipä olisi uskonut Raimosta, mutta minkäs sille mahtaa.
Osanottoni kaikille läheisisille.
Suomi menetti kyllä liian aikaisin yhden parhaista mallareista ja esikuvan monille muille mallareille.
Osanotto Raimon läheisille. Ei ole liioittelua sanoa että Raimo oli mallailun saralla todellinen suurmestari.
Ikävä uutinen, osanottoni läheisille.

Monet vinkit siveltimellä maalaamiseen tuli vuosien varrella saatua Raimolta. Ensimmäiset ihan pienoismallit.netin alkuaikoina, kun olin itse vielä ihan junnu.

Kiitos Raimo, lepää rauhassa.
Todella ikävä uutinen. Raimolla oli uskomaton taito ja monipuolinen asenne mallien rakenteluun. Laatu oli aina korkea lopputuloksissa sarjasta ja aiheesta riippumatta.

Osanotot omaisille ja tuttaville.