Pienoismallit.net

Sisumodels kauanko kestää käsittely

Onko jollakin kokemusta Sisumodelsin nettikaupan lähetysajoista? Tilasin maanantaina muutaman tuotteen, mutta ne ovat vielä "odottamassa käsittelyä". Kauanko tässä yleensä menee? Innolla odotan että pääsen taas rakentelemaan.
Kannattaa ottaa yhteyttä heidän sähköpostiinsa tai soittaa sinne ja kysyä, onko tilauksen kanssa tullut joku häiriö, jos esim. olet tilannut tuotteen jota ei ole enää saatavilla. Yleensä tilaamani tuotteet on lähetetty 3-5 arkipäivän sisällä jos kaikki on okei.
Parhaat vastaukset saa tosiaan suoraan kauppiaalta. Omat tilaukseni Sisulta ovat kyllä lähteneet muistaakseni viimeistään seuraavana päivänä.
Omat kokemukseni vaihtelevia.
Edellinen tilaus tuli todella nopeasti. Pari arkipäivää ja tilaus oli kotona.
Toisaalta joskus menee viikkojakin ennen kuin tilaus tulee. Kauppiaat eivät ilmeisesti vaivaudu ilmoittamaan, jos joku tuote onkin loppu ja sitä pitää odottaa.
Jokainen tilaus kuitenkin tullut. Itse en lähtisi vielä muutaman päivän takia ottamaan kierroksia.
Timo Rasimus kirjoitti:
Kauppiaat eivät ilmeisesti vaivaudu ilmoittamaan, jos joku tuote onkin loppu ja sitä pitää odottaa.
Sen verran sekaannun, että muutaman kerran olen Sisulta (ja aiemmin Kuivalaiselta) onnistunut tilaamaan tuotteen, jota ei olekaan ollut varastossa vaikka verkkokauppa on saldoa näyttänyt. Joka kerralla on tullut joko sähköposti tai joskus tekstiviesti, jossa kerrottu tilanteesta ja tarjottu vastaavaa tuotetta tilalle. Joten pointsit kauppiaalle tästä.
Kannattaa myös muistaa, että Sisua tällä hetkellä ei pyöritä luultavasti, kuin muutama henkilö pandemiasta johtuen jotenka saattaa nettitilauksissa olla delayta sekä tosiaan jos on tilattu tuote saldojen ulkopuolelta, niin joutuvat tukkurilta tilaamaan eli siinä menee se pikku tovi. Itse myyjät tunnen hyvin sekä omistajan, aina ovat hoitaneet kaupat hyvin, oli sitten kyse verkkokaupan kautta taikka ihan livenä. Suosittelen myös käymään itse kaupassa jutustelemassa ja tutustumaan, myyjiltä saa hyviä pro vinkkejä mallailuun ja ovat lepposaa sekä rehtiä seuraa. Se on sitten vähän sellanen puoti, että sieltä ei pääse pois ostamatta mitään, ihan vaan koska tuotevalikoima itse nähneenä on valtava.
itselläni ei ole Sisumodels:ia mitään pahaa sanotavaa. Viimeinen iso tilaus jonka tein BF päivänä niin siinä kesti kaikenkaikkiaan n. 5kk jotta sain kaikki tilatut. Itse olen kavereita/ystäviä osan myyjien ja toimitusjohjatajan kanssa. Sitä ihmettelen että yhdellä pikkupaketilla kestää n. 1,5vkoa kun tulee postin kautta. Viime live kerrasta on kun kun Kuivalaista tuli Sisumodels. Vähän väliin on tullut fiilis että pitäisi lähteä käymään kaupalla mutta tää korona on hiukan estännyt asiaa :/
Olli Haggren kirjoitti:
itselläni ei ole Sisumodels:ia mitään pahaa sanotavaa. Viimeinen iso tilaus jonka tein BF päivänä niin siinä kesti kaikenkaikkiaan n. 5kk jotta sain kaikki tilatut. Itse olen kavereita/ystäviä osan myyjien ja toimitusjohjatajan kanssa. Sitä ihmettelen että yhdellä pikkupaketilla kestää n. 1,5vkoa kun tulee postin kautta. Viime live kerrasta on kun kun Kuivalaista tuli Sisumodels. Vähän väliin on tullut fiilis että pitäisi lähteä käymään kaupalla mutta tää korona on hiukan estännyt asiaa :/
Rapatessa voi roiskua. Itselläni on useita kokemuksia lähinnä Kuivalaisen ajoilta ja myös nykyiseltä sisu ajoilta. Kyllä, on tullut pitkiä toimitusaikoja, mutta sitä on myös pahoiteltu ja loppupeleissa on laitettu tilaukseen ilmaista tuotetta mmukaan. Se on tietysti ihan kiva väliintulo.
Itse toivoisin kuitenkin nopeampaa toimitusta. Toivoisin, että yritys pitäisi tosi tarkkaa tiedostoa siitä, että mitä tuotteita on nyt ja heti saatavilla ja mitkä menee jälkitoimitukseen. Ei saa olla niin, että nyt ja heti saatavilla listattuina olevat tuotteet ovatkin jälkitoimituksessa.

Tähän pitäisi kiinnittää jatkossa enemmän huomiota. Ei ole muuten mitään valitettavaa ko. firman jutuissa. Pitäkää kivijalkaliike pystyssä!

yt.
MK
Kiitoksia palautteesta - kaikki palaute on arvokasta. Jos toimintatavoistamme tai yksittäisistä tapauksista on jotakin parannusehdotuksia tai kritisoitavaa, niin saamme niistä arvokasta tietoa, jolla voimme kehittää prosessejamme.
Sama suomeksi - jos on sekoiltu tai mähmitty, niin tehdään hommat paremmin jatkossa. Ilman palautetta voimme elää omassa kuplassamme ja fiksuna kuvitella, että hommat hoituu. Nyt tartumme taas uudella tarmolla toimeen ja kehitymme.
Tuohon edellä mainittuun yksittäiseen tapaukseen olemme jo vastanneet yksityisesti ja toivoaksemme asiakas on tyytyväinen.
Kiitoksia vielä kaikille palautteesta - kyllä tää taas tästä :-)
Antti & Mika