Pienoismallit.net

Kunkkutiikerin esiintuominen

Nyt se alkas olla melko valmis,,,tarkotus olis tulla ( tai mennä ) ( tai raahautua romuläjän kanssa ) Parolan Panssarimuseolle harrastepäiville 05.09.2020 klo 10 - 15,,,jos kiinnostaa nähdä,, sinne sitten.
Pitääpäs tulla paikalle. Missäs kuosissa voimansiirto on nykyisin? Muistelisin että sakujen Maybach moottori ei ollut tarpeeksi tehokas.
no joo,, monia vaiheta,,, v12 koneessa ei riitänyt vääntö,,, ensiö alennusvaihteisto väärin mitotettu ( pumput pyörii tuplasti liian nopeasti ),,,paha savutus ,,liian monimutkainen käynnistää,,, ja monta muuta pikku harmia,,planeettavaihteistot muutettu,,,muukin rakenne uudistettu,,,
Mahdollisesti tulossa, mutta ihan varmistuksena, koska olen pihalla kuin lintulauta.

Onko sinne siis tulossa täysikokoinen Tiger 2 vai iso RC-vehje vai mikä?
Keskustelusta tulkitsisin, että kyse voisi olla ihan oikean kokoisesta läjästä rautaa.
Timo Rasimus kirjoitti:
Mahdollisesti tulossa, mutta ihan varmistuksena, koska olen pihalla kuin lintulauta.

Keskustelusta tulkitsisin, että kyse voisi olla ihan oikean kokoisesta läjästä rautaa.
Taitaa olla 1/4 malli.
Tomi Eloranta kirjoitti:
Timo Rasimus kirjoitti:

Taitaa olla 1/4 malli.
No kokoa on siinäkin.
Kiitos.
pitää tulla katsomaan