Pienoismallit.net

Mallix 1/2020 on ilmestynyt

Mallix Harrastemaailma kirjoitti:
Mukavia lukuhetkiä!
Hienoa!!

Ja täytyy sanoa, että ihan mieltä pahoittaa nähdä lapsuuden tosi tuttu Massikka tuollaisena tuunattuna :) . Mutta hyvin näyttää rakennetun ja viimeistellyn…
Jipii… Lehteä en ole vuosiin saanut, mutta laskuja kyllä ulosotolta… Keep the good work going on…
Minä vuorostaan lopetin lehden tilauksen vuonna 2014 ja siitä huolimatta se on tullut tähän päivään asti. Olen monena vuotena palauttanut laskun varustettuna peruutustiedotuksella, olen lähettänyt jo vuosia sitten myös peruutuksen sähköpostilla (on edelleen tallella) ja erillisellä kirjeellä (minulla on valokuva kirjeestä ja siitä kuinka laitan sen postilaatikkoon) ja siitä huolimatta lehti vaan tulee edelleen. Jospa tämän kirjoituksen jälkeen ei enää tule.
Päätoimittajahan kirjoitti joskus lehdessä, että häntä ei kiinnosta seurata foorumeita yms. ja jos haluaa antaa palautetta, niin sähköposti on oikea väline. Enpä siis usko, että tänne kirjoittelu muuttaa mitään.
Kalle Rantanen kirjoitti:
Päätoimittajahan kirjoitti joskus lehdessä, että häntä ei kiinnosta seurata foorumeita yms. ja jos haluaa antaa palautetta, niin sähköposti on oikea väline. Enpä siis usko, että tänne kirjoittelu muuttaa mitään.
Miten niin oikea väline? Yhteenkään sähköpostiin mitä Mallix-lehdelle aikanaan lähetin ei tullut mitään vastausta. Paitsi ne muutama "sähköpostilaatikko" täynnä automaattivastaukset. Mallixia ei yksinkertaisesti kiinnosta asiakaspalvelu, mutta kai päätoimittaja jaksaa edelleen kitistä mm. kilpailevista mallikaupoista pääkirjoituksissa.

Minun kohdallani onneksi toteutui se versio missä lehtiä lähteltiin ilmaiseksi pitkän aikaa. Mutta neuvoksi niille jotka saatte aiheettomia laskua, laittakaa kaikki tilauksen perusmimailit ja muut yhteydenotot talteen. Ja jos perintätoimisto lähestyy, kiistäkää saatava heti, että perintätoimet keskeytyvät.
Juha K kirjoitti:
Miten niin oikea väline? Yhteenkään sähköpostiin mitä Mallix-lehdelle aikanaan lähetin ei tullut mitään vastausta.
Toistin vain sen mitä päätoimittaja kirjoitti, olen kyllä hyvin tietoinen täällä jaetuista käytännön kokemuksista. Olennaisin pointti, että tuskin niitä täältäkään kukaan lukee.
Ymmärrän kyllä ärsytyksenne Mallixin menneiden aikojen asiakaspalvelun tasosta. Käsittääkseni tuohon on kyllä nykyisin tullut käänne parempaan.
Mites muuten - mitä porukat tykkäsivät tästä lehden numerosta? Omasta mielestäni tämä numero oli varsin onnistunut! Monipuolisia artikkelin aiheita ainakin. Etenkin tuo kannen Low-Rider traktori oli aikas häijy peli!
Mika A.C. Heikkilä kirjoitti:
Mites muuten - mitä porukat tykkäsivät tästä lehden numerosta? Omasta mielestäni tämä numero oli varsin onnistunut! Monipuolisia artikkelin aiheita ainakin. Etenkin tuo kannen Low-Rider traktori oli aikas häijy peli!
Ei pöllömpi eli inte ugglare. Tuunatussa traktorissa oli lopullisen ratkaisun tuntua :)
Tuo Mallixin lehti alkaa olla vähän turhan päiväinen meille.Siinä on upeasti tehtyjä malleja ja juttuja.Mutta mutta.puumallareille Ei yhtään mitään…