Pienoismallit.net

metsästä ja kotoa löytyvät dioraama materiaalit

Eli olis kiva kuulla miten voi hyödyntää luonnossa ja kotona olevia esineitä,kasveja.. dioraamoihin…

Itte oon ainaki sammaleesta tehny puskia ja ruohoa…

pistäkää tulemaan ehdotuksia vaan=)
Ai että kotoa löytyvät dioraamamateriaalit. Noh, minä voisin lainata anoppiani, jos joku haluaisi tehdä Godzilla-dioraaman, mutta hirviö on vielä hakusessa.
Raimo Leino kirjoitti:
Ai että kotoa löytyvät dioraamamateriaalit. Noh, minä voisin lainata anoppiani, jos joku haluaisi tehdä Godzilla-dioraaman, mutta hirviö on vielä hakusessa.
Mun mummo voisi tulla Destroyahiksi tai Biollanteksi :) , ei piru, Jabba The Huttin roolihan se olikin varattu ko. henkilölle
Oma bravuurini on pihalta löytyvä hiekka josta olen tehnyt… no hiekkaa. :) Parasta hiekkaa tuntuu muuten löytyvän kangasmaastossa kasvaneen tuulen kaataman puun juurakoista. Todella hienoa hiekkaa joka sopii pienenkin mittakaavan dioraamoihin. Käytössä on myös esimerkiksi naavaa, josta saa silppuamalla hyvää sirotetta maastopohjaan. Grillitikuista tulee rakenneltua esim. linnoitteiden hirsiseiniä. Jäkälästä voi väsäillä erilaisia puskia ja tietenkin ihan perus oksista tulee helposti kaatuneita puunrunkoja jne.

Ps. Asuuko Kessun anoppi samassa taloudessa? Kuulostaa melko rohkealta ratkaisulta. :)
Teemu Siltanen kirjoitti:
Ps. Asuuko Kessun anoppi samassa taloudessa? Kuulostaa melko rohkealta ratkaisulta. :)
No ei asu. Anoppi asustaa nykyään palvelutalossa ja pitää siellä yllä tiukkaa sisäkuria. Jos hän ei joutuisi turvautumaan rollaattoriin, niin varmaankin hän pitäisi myös ulkosalla sulkeisharjoituksia palvelutalon vanhuksille. Minulla on aina ollut tähän vaimoni äitiin jonkinlainen "viha- & rakkaus-suhde" - johtunee siitä, kun ekan kerran vaimoni vanhempia kävin tapaamassa, niin minut heitetettiin talosta ulos. Noh, tämä tapahtui jo kauan sitten, 1980-luvun alussa, joten ei siitä sen enempää. Ihan viriili ja mukava vanhus hän on - varsinkin kun ei enää nykyisin saa minua kiinni sen rollaattorinsa kanssa. Niin ja kyseinen tätihän on minun ensimmäinen anoppini. Minulla on kyseenalainen kunnia omata kaksi anoppia.