Pienoismallit.net

Vitsiketju

Morbid Angelin uusi albumi. Sen verran morbidia huumoria pistivät levylle ettei tästä tiedä itkeäkö vai nauraa.
Hitlerkään ei arvosta! :D :D
Viimeksi muokattu 11.6.2011 20:57

Kumpikohan on se oikea väri?:)
NL kirjoitti:

Kumpikohan on se oikea väri?:)
Eipä siinä mitään, Revell on mallailun kehityksen etulinjassa ja tuo markkinoille sävyiltään vivahteikkaat maalit. Syynä tähän on useilla mallailufoorumeilla käyty keskustelu sotilaskaluston (eritoten 2. maailmansodan aikaisen) oikeasta värityksestä ja varsinkin kommenteista, joissa arvellaan ettei sota-aikana periaatteessa samanvärisen maalin sävyt vastaneet täysin toisiaan koko rintaman leveydeltä. Rohkeimmat ovat jopa esittäneet teorian, että sääolosuhteet olisivat vaikuttaneet väreihin esim. haalistamalla. Revell on uskaltanut lähteä urheasti kokeilemaan uutta linjaansa, vaikka suuri joukko mallareita on yhä sitä mieltä, että värisävyt, kuten vaikkapa saksalainen panssarinharmaa ovat olleet aina täysin yhteneväisiä koko kalustossa, olosuhteista ja vuodesta riippumatta. Tämä julkistus on tietysti suuri tappio ns. oikean värisävyn metsästäjille. Toimillaan Revell kuitenkin uskoo pelastavansa jopa kymmeniä tuhansia maalaamatta kesken jääneitä malleja.

Ainiin, vaikka vitsiketjussa ollaankin, niin varmuudeksi ;-)
Sanoisin että se harmaa niistä on oikea :)
10 ei-suositeltua huumetta ja päihdettä automatkalle

Mallareiden kannattaa varoa erityisesti ainetta numero kahdeksan…
Tapahtuipa niin, että Tapani Kansan ajokortti oli taasen kerran kuivumassa mutta keikoille piti silti päästä. Tapani oli siis palkannut autonkuljettajan. Ajelivat sitten keikan jälkeen pikkuteitä pitkin kohti seuraavaa kohdetta kun sika juoksi yllättäen auton eteen. Kolarihan siitä tuli ja possu otti ja kuoli. Tapani ei ollut tyytyväinen. "Nyt menet tonne taloon selvittämään tämän asian!", hän sanoi kuljettajalleen. "Kerrot kuka oot ja mitä tapahtui ja annat tästä vähän rahaa korvaukseksi. Ja äkkiä sitten, pitää päästä seuraavaan paikkaan!"

Kuljettaja lähti. Aika kului ja kului, Tapani alkoi jo hermostua. Mietti jopa että pitäisikö itse lähteä selvittelemään asiaa, mutta siinä olisi voinut vaikka joutua jakelemaan nimikirjoituksia tai tehdä muuta yhtä vastenmielistä. Vihdoin viimein kuski saapui leveästi hymyillen, mikä ärsytti Tapania entisestään..

"Missä helevatassa sä oikein viivyit?"
"No mä kerroin asian ja ne jostain syystä ilahtuivat kovasti. Emäntä laittoi pöydän koreaksi, isäntä lämmitti saunan ja tytär tuli sinne selänpesijäksi… Eihän sieltä kehdannut heti lähteä."
"TÄH? Mitä ihmettä sä oikein sanoit niille?"
"Ihan mitä sä käskit. Mä sanoin että mä olen Tapani Kansan autokuski ja että mä tapoin sen sian."
Kerrassaan eeppinen ilmataistelu todellakin… Eihän tuosta oikeastaan puuttunut kuin se että kalat olisivat olleet tätä kaliiperia:
www.youtube.com/watch?v=1nzd0R_OeOc