Pienoismallit.net

Vitsiketju

Kalle Rantanen kirjoitti:
Ja ainakin itse arvostaisin jos sanasta sanaan kopioiduissa teksteissä ilmoitettaisiin myös alkuperäinen lähde.
Kantri kirjoitti:
Thefrisky.com ja associatedcontent.com -sivustot ovat koonneet listat, jotka saavat aikaan naurunremakkaa, ainakin meissä vahingoniloisissa suomalaisissa.
Joo se oli tarkoituskin, ajattelin että tuo alkuperäinen lähde mistä taas Iltasanomat olivat lainanneet riittäisi. 8)
www.iltasanomat.fi…sta%20seksilakia%20%C3%84l%C3%A4%20lemmi%20el%C3%A4v%C3%A4%C3%A4%20kalaa!/art-1288338986283.html
Kalle Rantanen kirjoitti:
mutta näiden todenmukaisuuteen on aina syytä suhtautua hiukan skeptisesti.
Juu, vitsi ketjuhan tämä onkin 8)
Meinasin laittaa tämän ensin Onnellisten tapahtumien ketjuun, mutta kaipa tämä on lähinnä vitsiketjun matskua.

Tämä siis on ihan totta. Näin viime yönä unen, jossa minulla oli pitkä ja perusteellinen kiistely menossa teini-ikäisen tyttäreni kanssa. Riita koski hänen pukeutumistaan - siis en halunnut hänen lähtevän jonnekin ulos "napa paljaana" ja todella lyhyessä minihameessa.
Tässä nyt vaan on sellainen omituisuus, että minulla ei oikeasti edes ole tytärtä.
Ja tässä minun unessani se tytär oli tämän linkin nuori neiti: www.haydenpanettiereweb.com/pictures/hayden-panettiere-5.jpg

… ja se kiistely käytiin tietenkin suomen kielellä. Harmi että heräsin kesken unen - en siis tiedä miten juttu olisi päättynyt.
Taidan olla valmis "lataamoon"?
Raimo Leino kirjoitti:
Meinasin laittaa tämän ensin Onnellisten tapahtumien ketjuun, mutta kaipa tämä on lähinnä vitsiketjun matskua.

Tämä siis on ihan totta. Näin viime yönä unen, jossa minulla oli pitkä ja perusteellinen kiistely menossa teini-ikäisen tyttäreni kanssa. Riita koski hänen pukeutumistaan - siis en halunnut hänen lähtevän jonnekin ulos "napa paljaana" ja todella lyhyessä minihameessa.
Tässä nyt vaan on sellainen omituisuus, että minulla ei oikeasti edes ole tytärtä.
Ja tässä minun unessani se tytär oli tämän linkin nuori neiti: www.haydenpanettiereweb.com/pictures/hayden-panettiere-5.jpg

… ja se kiistely käytiin tietenkin suomen kielellä. Harmi että heräsin kesken unen - en siis tiedä miten juttu olisi päättynyt.
Raimo, se oli enneuni. :=)
Jos Raimo ens yönä päädyt ajaan tuon pois kotoa, nii voit sanoa että meille tänne Haukiputaalle voi tulla. Vähä vähemmälläki vaatteella ;)
Eikös pohjoisessa ole vielä kylmät kelit, jäätyis reppana matkalla sinne leveyspiireille :)
Nii mut sisällä tarkenee =) Ja toisekseen tästä on napapiirille vielä melekeen 200 kilsaa, sielä ne kylmät vasta alakaa.
Raimo Leino kirjoitti:
Harmi että heräsin kesken unen - en siis tiedä miten juttu olisi päättynyt.
Vielä suurempi harmi olisi ollut jos kyseinen neiti olisi ollut lapsenvahti. :P

…Älä pelkää, omat uneni ovat niin hämäriä lähes joka toinen yö etten niitä uskaltaisi edes julkaista, muuten ei tarvitsisi lataamoa miettiä - henkilökunta tulisi kyllä hakemaan ihan kotiovelta asti. :)
Petri Manninen kirjoitti:
Jos Raimo ens yönä päädyt ajaan tuon pois kotoa, nii voit sanoa että meille tänne Haukiputaalle voi tulla.
No eipä tuo uni tietenkään jatkunut enää viime yönä. Se olisikin hupaisaa, jos pystyisi näkemään ns. sarjaunia - siis toissa yönä osa 1, viime yönä osa 2 jne…
Pari kertaa niinkin on käynyt. On se mahdollista, mutta valitettavan harvinaista.