Pienoismallit.net

Vitsiketju

Sosiologien tutkimusten mukaan keskivertomies viettää aikaansa baarissa kahdesta syystä:
1. Hänellä ei ole vaimoa.
2. Hänellä on vaimo.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kuoleva mies makaa kotonaan sängyssä ja tuntee nenässään rakastamansa suklaakeksin tuoksun. ”Minun täytyy saada maistaa tuota herkkua ennen kuolemaani”, hän ajattelee. Viimeisillä voimillaan mies raahautuu sängystä kohti keittiötä, jossa vaimo on paistamassa suklaakeksejä. Mies kohottaa lattialta kätensä uunipellille, mutta saa vaimon kaulimella käsilleen:
– Näpit irti ukkoseni, nämä ovat muistotilaisuutta varten!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Rakas, olen päättänyt lopettaa juomisen!
– Mitä? Miksi? Kuka minua nyt kutsuu kaunottareksi?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Opettaja antaa oppilaille aineen aiheeksi ”Jos minä olisin johtaja…” Kaikki oppilaat ryhtyvät kirjoittamaan paitsi Kalle, joka katselee ulos ikkunasta.
– Kalle, miksi et kirjoita?
– Odotan sihteeriä.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Vaimo:
– Kutsuit illalliselle! Katso ympärillesi: lapsi on räkäinen, minulla pyykit pesemättä, jääkaappi tyhjä ja kämppä siivoton. Ja sinä keksit kutsua ystäväsi tänne.
– Juuri niin. Hän on minun paras ystäväni ja haluaisin pelastaa hänet onnettomuudelta.
– Pelastaa? Miltä onnettomuudelta.
– No kun hän on viime aikoina alkanut puhua avioliittoaikeista.
Tämä ei ehkä aukea ihan kaikille (ei ainakaan nuorisolle), mutta sou not.

- kuinka monta d-kirjainta on Bonanzassa?
- oletsä aivan hölmö, eihän siinä ole yhtäkään.
- väärin - kyllähän siinä on montakin d-kirjainta - eikös se mene tähän tapaan, että dändädädändän-dädädädädändän-dändää-dändädädändän-dädädädädändän-dändädädändändää …
Raimo Leino kirjoitti:
Tämä ei ehkä aukea ihan kaikille (ei ainakaan nuorisolle), mutta sou not.

- kuinka monta d-kirjainta on Bonanzassa?
- oletsä aivan hölmö, eihän siinä ole yhtäkään.
- väärin - kyllähän siinä on montakin d-kirjainta - eikös se mene tähän tapaan, että dändädädändän-dädädädädändän-dändää-dändädädändän-dädädädädändän-dändädädändändää …
Tämähän on vanha blondi- vitsi, jossa sihteeri hakee duunia…
Tero Lammimetsä kirjoitti:
Tämähän on vanha blondi- vitsi, jossa sihteeri hakee duunia…
No blondeista puheenollen:

- rekkakuski oli tarjonnut blondille kyydin. Matka sitten eteni ja blondi katseli koko ajan tarkkaavaisesti, kun kuski joutui vähän väliä vispaamaan vaihdekeppiä.
Blondi sanoi:
- teillä kun näyttää olevan kovasti puuhaa tuossa ajamisessa, niin voisinko auttaa teitä sekoittamalla bensaa teidän puolestanne?

- blondi mietiskeli: no voi harmi, nyt en kyllä millään muista, että pitikö minun mennä miestäni vastaan klo 8.30 vai klo 3.80?

- blondin työpaikalle oli tuotu limuautomaatti. Niinpä blondi sitten meni konetta kokeilemaan ja rupesi työntämään kolikoita koneen sisään. Melko pian blondin edessä lattialla oli iso kasa limupulloja. Työkaveri tuli siihen ihmettelemään:
- etkö sinä meinaa ollenkaan lopettaa?
- älä ole hölmö - kerrankin käy näin hyvä tuuri …
Virallinen AMS-sairaus:

www.rarediseases.org…ch/rdbdetail_abstract.html?disname=Ablepharon%20Macrostomia%20Syndrome

No, en tiedä onko vitsi. Saa poistaa jos joku kokee asian häiritseväksi.
Todellisuus on joskus tarua vitsikkäämpää:

arbroath.blogspot.com/2011/01/tourist-ordered-to-remove-toy-soldiers.html

Eli varautukaa hankaluuksiin, kun matkustatte pienoismallien kanssa lentokoneessa.
Kaikki lentoyhtiöt pitäisi laittaa maailmanlaajuiseen boikottiin, aivojen käyttämättömyyden takia. Tässä ihan pelottaa kun ajattelee idiotismia mitä lentokentillä jaetaan, ulottuuko se lentäjiin asti?
Pasi Kiiski kirjoitti:
Eli varautukaa hankaluuksiin, kun matkustatte pienoismallien kanssa lentokoneessa.
Kiesus! Ei ole ilmeisesti enää turvatarkastuksissa järjen käyttö sallittua. Melko suolainen hinta muuten ollut tuolla figuurilla…