Pienoismallit.net

O: 1/48 Fokker Dr.1 numerot, palkkiristit sekä etsatut kk:t

Hakusessa siirtokuvat, joista voi koostaa rekisterinumeroita Fokker Dr.1 koneelle, suurin tarve numeroille 1, 5, 7 & 8, mutta voin ostaa koko arkin kerralla. Myöskin valkoisella reunustetut suorat palkkiristit kiinnostavat. Etsatuille kk:n vaipoille olisi myös käyttöä.
Kaikki nämä löytynevät esim. Eduardin kolmitason tuplapaketoinnista. Ilmoita yv:llä, jos em. kapineita löytyy joutavana, voin maksaa rahalla tai vaihtaa johonkin vastaavaan tavaraan.
Kenen yksilöä oot Harri tekemässä niin voisin katsoa voinko auttaa?
Työn alla on Richard Wenzlin Jasta 11:sta lentämä kone. Tarkemmin sanottuna v. 18 huhtikuun lopun/toukokuun alun asussa, jolloin mustia palkkiristejä oli kavennettu. Koneesta on ainakin yksi vasemmalta takaviistosta otettu kuva tässä asussa. Useimpien lähteiden mukaan runkonumero on ollut 588/17, mutta ainakin yhdessä Aerodromen keskustelussa väitettiin, että numero olisikin 178/17. Olen jo aloittanut maalauksen ja olen saamassa Eduardin tuplapaketoinnista palkkiristit, mutta numero kahdeksan siirtokuvat ovat hakusessa. Eli numerot kiinnostavat ja oikeanmallisia palkkiristit ovat plussaa. Wenzlin koneen runkonauhaa ei taida löytyä aftermarket siirtokuvana? Netin selailun perusteella näyttäisi olevan yllättävän harvoin mallinnettu koneyksilö ottaen huomioon, kuinka hyvät kuvat koneesta löytyy.
Vastattu toisaalla.
Offtopicina, ainakin melkein…
FokkerDr1.com :ssa näyttäisi kyseinen yksilö myös lasketun olleen 178/17

www.fokkerdr1.com/178_17.htm

Vaikka eipä tuokaan mitään todista.
Timo: Samalta sivulta olen jo etsinyt tietoa. Sivuston tekijäkään ei ilmeisesti ole muodostanut asiasta ehdotonta kantaa, koska koneen 588/17 kohdalta löytyy täsmälleen samat kuvat.
Sinänsä sillä ei ole väliä koska sarjanumerosta näkyy vain oikealta puolelta runkonauhan edessä 8/17?