Pienoismallit.net

Mistä siirtokuvia?

Oho, keskustelu käy kuumana. Kiitos suuresti kaikille infosta!
On kyllä mahdoton tehtävä löytää tismalleen historiallisesti oikeanlaista dekaalia sen perusteella mitä Hannantsista etsiskelin.

Olisiko kuolemanrangaistuksen arvoinen synti, jos panssarivaunusta jättäisi tornin numeroinnin pois ja se kuvaisi yleiskuvallisesti Kurskin taistelun Tiikereitä tai vaihtoehtoisesti pistää kiinni lähimmän mahdollisen. Referenssikuvista olisi valtavasti hyötyä. Alun perin tankkiin tulevat dekaalit kuuluivat 502. Raskaan panssaripataljoonaan vaunuun numero 2. Lähin tätä vastaava dekaalien perusteella olisi mahdollisesti 503. Vaunu numero 132.

Rautaristit tankin sivuilla itse asiassa ovat kiinni, mutta tornin numeroinnin pilasin aloittelijan elkein :p. Kiitos avusta!
No minä tekisin näin, maalaisin laattasiveltimellä pilalle menneiden numeroiden päälle vaikka tummankeltaisen tai esim vihreän värin, vaunu olis oottamassa uudelleen numerointia… Korjaamoillahan vaihdettiin kunnostettuja tornia toisiin runkoihin ja yhtymien välilläkin oli vaunusiirtoja. Siirtokuvia ei tartte ulkomailta alkaa tilaamaan M. Kuivalaiselta tilasin Bison Decalsin 501 DAK arkin muutama päivä meni koska ei ole hyllytavaraa, Bisonilta löytyy hyvin tiikereihin tarroja.

terv: Heikki R
Tuo onkin erinomainen ja yksinkertaisin ratkaisu tähän hätään. Iso kiitos!
Kiitokset Heikki Hyttiselle: klikkasin Heikin Hannants Second Hand- linkkiä, silloin kun tämä keskustelu oli vilkkaimmillaan ja heti kohta löysin Hobbycraftin 1/72 DHC Otteriin hakemani siirtokuvat. Tänään saapuivat perille. Koska olivat second handia, oli arkkeja vain yksi myynnissä ja usein tällaiset yksittäiset artikkelit samantien tulevat ja menevät - eli hyvällä tuurilla osuu kohdille.

On sinänsä harmillista, että Otteriin ei juuri tunnariarkkeja löydy. Itse tiedän vain kolme siirtokuva-arkkia tälle tyypille ja niistäkin kaksi käsittelee samaa aihepiiriä eli Antarktiksella toimineita koneita.
Viimeksi muokattu 13.8.2015 16:49
Jos Aarne sanoi että,lähellä on tietonikkari niin ei mitään hätää tietonikkari on suomen isoin pienoismallikauppa.