Etusivu Keskustelut
Yleinen pienoismallikeskustelu
Jaa unelmasi Revellin kanssa
Nyt kaikki joukolla Panssarilaiva Ilmarista äänestämään.
Lisäätkö linkin tähän niin homma toimisi vieläkin paremmin.Olli Lahtinen kirjoitti:Nyt kaikki joukolla Panssarilaiva Ilmarista äänestämään.
Linkki lisätty IlmarinenHannuL kirjoitti:Lisäätkö linkin tähän niin homma toimisi vieläkin paremmin.Olli Lahtinen kirjoitti:Nyt kaikki joukolla Panssarilaiva Ilmarista äänestämään.
Jopas on Gnat repinyt kaulaa
Lieneekö intialaiset asialla? Tuonne voi muuten käydä äänestämässä noin tunnin välein. Ei muuta kuin hakkaamaan Suomi-malleille ääniä koneeseen.JJ kirjoitti:Jopas on Gnat repinyt kaulaa
ideas.revell.de/ideas/item/795/
Ja tässä se "älli"
Kumma kun ei tuon enempää ääniä ole. Kuitenkin melkein joka paikkaan sopiva taistelukenttien väsymätön työjuhta.
Ja tässä se "älli"
Kumma kun ei tuon enempää ääniä ole. Kuitenkin melkein joka paikkaan sopiva taistelukenttien väsymätön työjuhta.
Varmaan tämä se Gnat mistä on ollut puhe? Miksei tuossa ole skaalaa merkittynä? Voisi ehdotuksen lähettäjä päivittää sinne sen 1:48 niin alan urakalla klikkailemaan ääniä. ;) Ja kenenkähän idea on ollut toteuttaa sivun haku niin, että tulokset tulevat ihan sivun alalaitaan? Pari ekaa kertaa kun kokeilin hakua niin luulin että oli rikki, kun mitään ei tuntunut tapahtuvan. Laitoinpa sähköposti parannusehdotuksen kera.
Aiheeseen liittymätöntä. Klikkaa tästä nähdäksesi tekstin.
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
Ja yksi skaalaton Do 17Z löytyy myös, JA kaksi(!) 1:32-skaalan ehdotusta. No joo, en harrasta kolmekakkosta muutenkaan, mutta miksi pommareita tähän skaalaan?Viimeksi muokattu 21.3.2014 14:13
Kone on merkitty skaalaan 1:72. Pitäisikö se lisätä myös 1:48:iin?Eetu Tahvonen kirjoitti:Varmaan tämä se Gnat mistä on ollut puhe? Miksei tuossa ole skaalaa merkittynä? Voisi ehdotuksen lähettäjä päivittää sinne sen 1:48 niin alan urakalla klikkailemaan ääniä. ;)
Kun näyttää olevan muillakin kuin minulla vaikeuksia ja väärinkäsityksiä kuinka sivulla toimitaan, olisi kaiketi aiheellista, että asioista ja sivun toiminnasta tietävä, selvittäisi meille kaikille askel askeleelta kuinka saisimme toiveemme perille, sekä kannatuksen osoitettua oikein.
Ei se nyt ihan kamalan vaikeaa ole :) Klikataan Ideas ja vasemmalta sopiva tagi, esim. finnish. Kelataan sivua alas kunnes tulee vastaan klikattavat vaihtoehdot. Olen nyt klikkaillut tasapuolisuuden vuoksi kaikki finnish-aiheet.
Ei mulla muuta :)
Ei mulla muuta :)
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy käyttäjäksi.