Pienoismallit.net

Jaa unelmasi Revellin kanssa

Tagien käyttö on ihan suotavaa, samoin hyvien "myyvien" kuvien.

Norjalaisetkin ovat lisänneet Pasin tuonne. Nyt kun kaikissa Paseissa olisi "Pasi" ja "Sisu tagit…

ideas.revell.de/ideas/item/1244/
Tommi M kirjoitti:
Jos idean lisääjät viitsisivät lisätä linkin ehdotuksiinsa, on sen verran kankea tuo haku eikä oikein edes toimi cromella.
Kankeaksi menee tämäkin tapa… joka toisella tahi joka sivulla yksi linkki jota pitäisi käydä klikkaamassa… juu ei. vaikka tuo haku on kankea niin ei se niin kankea ole etteikö ko sivulla voisi laittaa hakuehdoksi yhtä tagia esim tuo Finnish, niin sivun alalaitaan tulisi kaikki jossa tuo on.
Itse vihaan miljoonan sivun kautta tapahtuvaa surffaamista, "vie ajan muulta surffailulta". Yhdelle sivulle (Revell hakukone) saadut Suomi härvelit saavat kyllä ääneni.

PS. lisäsin jo aikoinaan linkin sivulle, kun omaa ehdoitustani täällä mainostin, sekin linkki on jo kadonnut sivujen vaihdon myötä, etsikää sitä sitten =P
Pss. laitoin myös tagin Finnish jolla tuo löytyy Revellin sivuilta.
Kävin antamassa ääneni kaikille Finnish tagilla löytyville (12Kpl) aikaa meni 3min.

=)

Kuvat toimivat, ongelma oli vanhentunut selain. kele.
kohta eläkkeellä oleva tarkk´ampuja kouluttaja sanoi kerran, tietokoneet, niistä en tiedä mitään, mutta tällä teen niihin reiän 400 metristä.
Viimeksi muokattu 11.3.2014 20:19
Kimmo Siika kirjoitti:
HannuL kirjoitti:
Jos kaikki foorumin 4761 rekisteräitynyttä kävisivät antamassa äänensä suomikaluston ideoille niin olisi mahdollisuudet, että jokin niistä toteutuisi.Ainakin puolalaiset näyttävät masinoineen omiaan puolakaluston taakse.
Olen käynyt useana päivänä heittämässä ääneni paseille, ällille, fordeille. Mutta kaikkia on hankala löytää, kun esim tageina on mitä kukin on keksinyt, eli jos kävisimme kaikki lisäämässä Finnish tagin Suomi aiheisiin niin haku helpottuisi =)
Kannatetaan. Pasiin lisätty nyt finnish-tagi.

EDIT: Olisiko mistään kotoisin jos ketjun aloitusviestiin lisättäisiin linkit kaikkiin Suomimalleihin? Vai pidetäänkö tagi ensisijaisena keinona tunnistaa kotimaiset?
Viimeksi muokattu 11.3.2014 13:07
Viesti on poistettu moderaattorien toimesta.
Kyllä kaikki suomi kalustolle laitaa tuon tagin.
Itse äänestän kaikkea suomi kalustoa + laivat melkein kaikki minimi 1:350 a maximi 1:72.
Kummalista nyt on tilaisuus ajokaluston puolelta lisätä :vanajat,sisut ja muut ajoneuvot vaikka kahteen scalaan 1/24 ja 1/35 erityisesti sodan ajan linjaautot olisivat poikaa.
JJ kirjoitti:
EDIT: Olisiko mistään kotoisin jos ketjun aloitusviestiin lisättäisiin linkit kaikkiin Suomimalleihin? Vai pidetäänkö tagi ensisijaisena keinona tunnistaa kotimaiset?
En ala ylläpitämään listaa Suomi-toiveista. Etenkin kun olen itse kuitenkin enemmän scifimallari. =P

Voin kyllä lisätä vinkin ekaan viestiin tuon Finnish-tagin lisäämisestä.
Heikki Lankinen kirjoitti:
Voin kyllä lisätä vinkin ekaan viestiin tuon Finnish-tagin lisäämisestä.
Tämäkin riittää mainiosti
Heitin toiveena ihmisen luurangon mallista 1:6 joka on Airfixin tekele joskus 70 luvulla.
Olisiko jollain tuo kokoamattomana myynnissä?

Tarjoa jos on tannima9 @ gmail.com