Pienoismallit.net

Kannattaako jatkaa?

Kysynpähän vaan…

Olihan meitä tänään panssarimuseolla jopa 4 henkilöä joista 1 järjestäjä (minä), 2 esittelijää sekä toisen esittelijän poika.

Voin nyt tältä istumalta sanoa, että ei nyt enää ollenkaan kiinnosta järjestää näitä harvoja tapaamisia.

Tämä ketju tulee päättämään, mitä tehdään hämeen seudun mallarien kanssa…

Enkä halua kuulla mitään selityksiä huonosta ajankohdasta (hiihtolomista, ystävänpäivästä tai muusta shaibasta). Tämän päivän tapaamisesta oli ketju olemassa jo aika päivää sitten ja siihen olisi voinut pistää vaikka yksinkertaisesti "en pääse, lomareissu" tai muuta vastaavaa niin olisin minäkin voinut jäädä kotiin. Olis mulla ollut sielläkin tekemistä!
Jaakko Pihlaja kirjoitti:
Kysynpähän vaan…

Olihan meitä tänään panssarimuseolla jopa 4 henkilöä joista 1 järjestäjä (minä), 2 esittelijää sekä toisen esittelijän poika.

Voin nyt tältä istumalta sanoa, että ei nyt enää ollenkaan kiinnosta järjestää näitä harvoja tapaamisia.

Tämä ketju tulee päättämään, mitä tehdään hämeen seudun mallarien kanssa…

Enkä halua kuulla mitään selityksiä huonosta ajankohdasta (hiihtolomista, ystävänpäivästä tai muusta shaibasta). Tämän päivän tapaamisesta oli ketju olemassa jo aika päivää sitten ja siihen olisi voinut pistää vaikka yksinkertaisesti "en pääse, lomareissu" tai muuta vastaavaa niin olisin minäkin voinut jäädä kotiin. Olis mulla ollut sielläkin tekemistä!
Kokoontumispaikka mitä mainioin ja olisi ikävä jos toiminta loppuisi. Eli ääni jatkolle.

Kutsussa ei mielestäni kyselty poissaoloja vaan osallistumisia. Olisin toki kuitannut jos olisin ymmärtänyt, että vastaamattomuus ei riitä.

Nyt samaan aikaan tuli hoidettua erään palstalaisen kynäruisku toimiviin säätöihin. Kahteen paikkaan ei nyt kerennyt ja harmi jos hyvä homma kaatuu näin.

Ei muuta kuin jaksamisia.
Se unohtui vielä mainita että jotenkin haistelin demon liittyvän da vinci - nimeen ja yhden sellaisen olen nähnyt eräällä toisella museolla. Olisi ollut kiinnostava mutta kun oli tuo oma demo hoidettavana akuutimpi. Ai niin ei selityksiä :)
On se ihme, jos jäsenet eivät edes tähän ketjuun vaivaudu mielipidettään ilmaisemaan. Vai onko vastaukset lähetetty yv:nä Jaakolle? Petrin kanssa samaa mieltä siitä, että paikkahan olisi mitä mainioin tälle touhulle ja äänestän jatkon puolesta mutta ymmärrän kyllä Jaakon turhautumisen, kun aktiivisuus on tätä tasoa. Jos enemmistö (tai Jaakko) päättää laittaa lopun touhulle, niin onhan se harmi mutta siten sitten mennään.
Myönnän kyllä itsekin syyllisyyteni siihen, että en ilmoittanut ajoissa saavunko vai en mutta Jaakon aloitusviestin jälkeen tapahtui sen verran ikäviä ja vakavia asioita lähiomaisille, että asiat on täytynyt priorisoida uudelleen tällä hetkellä. Mallailu on tällä hetkellä sivuseikka.
Nonni.., tää nyt meni sen selittelyschaiban puolelle..
Ei sitten juolahtanut mieleen, että tuolta tapaamisestakin olisi ehkä saattanut apuja ruiskuun ja kompuraan löytyä..?

Ja ei, en ole saanut minkäänlaisia viestejä keneltäkään jatketaanko vai ei.

Lähinnä tässä nyt mietityttää, viitsinkö enää vaivautua ajelemaan hirveellä kiireellä Tampereelta panssarimuseolle huomatakseni ettei paikalla ole ketään. Samoin suorastaan hävetti kun sitten Marko ja Teemu tulivat myöskin hirveellä kiireellä paikalle todetakseen että paikalla olenkin vain minä. Eiköhän heilläkin olisi ollut jotain parempaakin tekemistä ystävänpäivänä.

Toisaalta, olisihan tämä pitänyt arvata koska ketjuun ei ilmaantunut mitään kiinnostuksen ilmauksiakaan.

Ilman muuta ymmärrän, että asiat on pakko laittaa tärkeysjärjestykseen. En missään vaiheessa ole muuta väittänytkään.

Ihmettelen tässä vain, jos itse olisin myöskin jättänyt saapumatta paikalle enkä olisi siitä ilmoittanut (paitsi tietenkin demoajille) ja paikalle olisikin joku. Olisiko silloin täällä noussut kova poru asiasta?
KimmoR kirjoitti:
jos jäsenet eivät edes tähän ketjuun vaivaudu mielipidettään ilmaisemaan
Onko Hämeen seudun mallarit yhdistys kun puhutaan jäsenistä? Jos on, sitten olen hiljaa kun en ole jäsen.
Nykyään mallailusessiot ovat lähinnä pääkaupunkiseudulla, joten minut voi poistaa Hämeen mallareista.
Mika Haalahti kirjoitti:
Nykyään mallailusessiot ovat lähinnä pääkaupunkiseudulla, joten minut voi poistaa Hämeen mallareista.
Mika siis ei halua enää esitelmiä mitä meillä on ollut (White puolitelasta, BT-42 esittelyä, FAMOon tutustumista museon suljettua ovensa yleisölle)..? Jos niin, ollos hyvä.

Hämeen seudun mallarit on kerho, ei yhdistys. Tai miksikä nyt tätä voisi kutsua. Kokouksia meillä ei ole, niihin tarvittaisiin puheenjohtaja. Kokoontumisia kylläkin.