Pienoismallit.net

Luckymodel

Ehkä tavara ei ole saapunut vieläkään LM:n varastoon. Joskus, joissain tavaroissa, saattaa olla puolikin vuotta toimitusaika. Mikäli asiakkaalle ei tämä sovi, LM palauttaa kyllä kauppahinnan. Kauppiashan ei voi sille mitään, jos he eivät saa tavaraa myytäväksi.

Itse tilasin jälleen eilen, paketti lähti tänään postiin. Ja minulla keikkuu edelleen yksi liimapurkki "available"-statuksella jostain lokakuulta tuolla listoilla.
Minä en aio ko.myymälää täst edes käyttää.Jos ei perus Tamiyan maskiteipit ja maalit kuulu varasto tuotteisiin ja saa odotella ties kuinka kauan niin antaa olla.Tavaraa saa muualtakin helpommin.Loppujen lopuksi on aika vähän in stock merkinnällä varustettuja malleja.
Minä suosittelen ja käytän, ei kaikkia mahdollisia tarvikkeita yleensäkkään löydä yhdestä ja samasta kaupasta. Mukavaa kun saa etsejä ym. pikkusälää ilman postikuluja tänne asti. Kerran on tuote loppunut vaikka näytti olevan "in stock", hyvittivät hinnan seuraavassa tilauksessa.

Tamiyan maaleista näkyy olevan ainakin 50% tai enemmän "in stock", sekä akryyli- että emali-vaihtoehdot.
Todella hyvä ja nopea palvelu. Tilasin mallin tiistaina klo 21.30, ja keskiviikkona klo 12.23 tuli ilmoitus että paketti on lentokoneessa. Ongelmatilanteissakin saa todella ripeää ja hyvää palvelua. Toki minuakin harmittaa joidenkin himoitsemieni tuotteiden huono saatavuus/ pitkät toimitusajat.
Viime tilauksen tein joskus syyskuussa ja osa tavaroista tuli ripeästi (noin2 viikkoa), yksi etsi setti tuli pari viikkoa myöhemmin ja kahta mallia odotan sitkeästi edelleen , vaikkakin kaikki tilaamani roippeet olikin "in stock" statuksella.
Uusia tilauksia en ainakaan tee ennen kuin edelliset ovat tulleet, tuskin sen jälkeenkään:)
Toki ymmärrän myös kauppiasta, mutta muiden kauppojen kanssa ei vastaavia "pikku" viiveitä ole ollut.
Tein ensitilauksen tänne LM:iin viime viikon tiistai-iltana. Rekisteröivät tilauksen keskiviikkona ja paketti saapui Helsinki-Vantaalle maanantai aamuna. Ei mitään valittamista putiikin toiminnasta.
Vielä kun nuo kaverit tuolla Helsinki-Vantaalla olisivat ripeämpiä, koska lähetys rekisteröitiin vasta eilen torstaina :(
tomijar kirjoitti:
Tein ensitilauksen tänne LM:iin viime viikon tiistai-iltana. Rekisteröivät tilauksen keskiviikkona ja paketti saapui Helsinki-Vantaalle maanantai aamuna. Ei mitään valittamista putiikin toiminnasta.
Vielä kun nuo kaverit tuolla Helsinki-Vantaalla olisivat ripeämpiä, koska lähetys rekisteröitiin vasta eilen torstaina :(
Tullissa liian vähän henkilökuntaa tai muuten vain manana meininki, itsellänikin useampi LM:n paketti seisonut siellä monta päivää.
Mielestäni ihan hyvä kauppa.

Tilaan vain tuotteita jotka ovat "In Stock" tilassa. Tosin joskus on käynyt niin, että ko tuotetta ei ole ollut varastossa (onkohan jonossa ollut tilauksia ja varastosaldo siksi pielessä) mutta silloin olen laittanut kyselyn heidän asiakaspalveluun tuotteen arvioidusta aikataulusta. Jos tuoteen tulo on mielestäni kestänyt liian kauan, niin olen taas laitanut viestiä asiakasplaveluun ja perunut tilaukseni ko tuotteen osalta ja pyytänyt siirtämään rahat "tilille". Seuraavaa tilausta tehdessä olen sitten käyttänyt ko summan.

Viime tilauksen kanssa kävi juuri näin. Tilausta tehdessä kaikki tuotteet olivat "In Stock" tilassa. Kun toimitus lähti, niin pari konetta jäi uupumaan. Laitoin kyselyn asiakaspalveluun toimitusajasta ja jo seuraavana päivänä sähköpostissa oli vastaus odotamassa. Koska ko koneet kiinnostivat, niin päätin pitää tilauksen voimassa. Lopulta tuotteet tulivat ilmoitetun ajan puitteissa (3 viikkoa). Homma tomi mielestäni tosi hyvin.

Eli ko yrityksen asiakaspalvelu vastaa viesteihin erittäin nopeasti ja asiallisesti. Tilaukset toimitetaan todella nopeasti ja niistä tulee ilmoitus. Aina kannataa kysyä asiakaspalvelusta jos jokin askarruttaa. Tosin tähän vaaditaan hieman englannin kielen taitoa.

Vielä yksi asia… tilaamani tavarat ovat olleet erittäin hyvin pakattuja. Samaa ei voi sanoa kaikista muista kaupoista.
MikkoHeikkinen kirjoitti:
tomijar kirjoitti:
Tullissa liian vähän henkilökuntaa tai muuten vain manana meininki, itsellänikin useampi LM:n paketti seisonut siellä monta päivää.
Toisaalta ajateltuna, sinne tulee varmaankin aika pirusti tavaraa, jolloin voi hyvin ymmärtää keston. Tai sitten kaverit on siellä tosiaan "unelma-ammatissaan" =) .
Jakke kirjoitti:
Vielä yksi asia… tilaamani tavarat ovat olleet erittäin hyvin pakattuja. Samaa ei voi sanoa kaikista muista kaupoista.
Jep, ei ole omalle kohdalleni sattunut vielä toista liikettä, joka pakkaisi halvatkin kamat yhtä hyvin.