Pienoismallit.net

Luckymodel

En ole koskaan laittanut tuota erottelukieltoa päälle. Mitä hyötyä siitä on?
Lainaus:
Mitä hyötyä siitä on?
Ei näköjään mitään. Rahastetaan, mutta ei toimiteta…
Mä tykkään mielummin saada kaikki kerralla kun sitten odotella että kerran viikossa tai kerran kuukaudessa putoo yks tai kaks maalipurkki ja kuukauden päästä taas tulee joku viila ja sillee :)
Tero Lammimetsä kirjoitti:
Miten on, noiden "available"- tuotteiden kanssa, tuleeko koskaan?
Osa tulee, osa ei. Itse odottelen syksyllä 2007 tilattua etsi-sarjaa. Piruuttani en ole peruuttanutkaan sitä, koska ei ole mitään kiirettä.

En ole kyllä enää tästä syystä tilaillut noita saatavilla olevia tuotteita. Hyllyssä olevat tavarat tulevat kyllä nopeasti viikossa.
Tommilla samat ajatukset, kuin minulla… Ajatukset tehdä Suomi-Sturmi, johon tietyt etsiosat ja muuta "sälää", on joutunut odottamaan koko toimituksen saapumista jo n. 4 kuukautta… Ärsyttää
Tosiaan tuolla kannattaa katsoa onko tuote "in stock" vai "available". Itse odottelin erästä etsisettiä noin vuoden jonka jälkeen peruuttivat tuon tilauksen ja hyvittivät rahat. Eivät ilmeisesti saaneet enää tuotetta.

Tuo erottelukielto on myös jännä juttu, itsekin olen sen laittanut päälle mutta silti joskus lähettävät tilaukset osissa. Ehkä tietävät siellä päässä joidenkin tuotteiden saatavuuden olevan huono, niin että lähettävät muut tuotteet ensin ja loput kun (jos) niitä onnistuvat hankkimaan. Mene ja tiedä…

Itse olen kyllä ollut tyytyväinen kyseisen liikkeen toimintaan, olen sieltä varmaan parikymmentä kertaa tilannut tavaraa.
Jos kyllästyy odottamaan, niin ainahan backorderiksi jääneet voi perua meilillä.
Laittavat tuotteen hinnan store credittiin, jonka voi käyttää seuraavan ostoksen yhteydessä.
Hiski kirjoitti:
Itse olen kyllä ollut tyytyväinen kyseisen liikkeen toimintaan
Sama täällä. Erottelukieltoa en ole koskaan laittanut, koska otan mieluummin edes osan tilatuista tavaroista nopeasti, kuin odottelen koko lähetystä ties kuinka kauan esim. yhden maalipurkin puuttumisen takia.
Tein äskettäin tilauksen ja osa on näemmä lahetetty ja osa jäi tulevaisuuteen.Luulin kyllä Tamiyan maalien ja maskiteipin olevan ihan peruskamaa.Ja olin laittanut ratin ruutuun osittamisen estämiseksi.
Tamiyan maalit ja Eduardin kamat jäi tulematta, vaikka oli vihreenä ja "in stock"… Ei hirveesti kiinnosta perua tilausta ja ottaa "rahaa pankkiin", koska en tuolta enää mitään tilaa…