Pienoismallit.net

Luckymodel

Tiistaina lähti tilaus ja tuntia myöhemmin tuli ilmoitus että on pakattu ja postitettu. Katsotaan tuleeko ennen joulua perille. Hyvin on kaikki tilaukset onnistuneet sieltä tänne päin ainakin.
Jestas kun tuo dollari taas sukeltaa! Pitää kai pistää uusi tilaus LM:n (vaikkei viimeisin ole vielä edes saapunut) kun halvalla saa…
Kokeilin eilen aamulla ja illalla joskus kahdeksan ja kymmenen välillä ja nyt taas juuri äsken pariinkin kertaan. No täytyy yritellä taas illalla kun tulen kotio.
Itselläni ollut kanssa ongelmaa ainakin vanha Firefox 2.xx toimii normaalisti uusin kiukuttelee samalla tavalla kun mika t. tuossa mainitsi.

IE:tä en ole kokeillut tuohon sivustoon.
mika t. kirjoitti:
Kokeilin eilen aamulla ja illalla joskus kahdeksan ja kymmenen välillä ja nyt taas juuri äsken pariinkin kertaan. No täytyy yritellä taas illalla kun tulen kotio.
Onko Cookiet disabloituna? Pitää olla sallittuna, mulla ainakin oli joku FF:n päivitys nostanut turvallisuustasoa, niin että maksaminen ei onnistunut.
No eipä vaan näytä onnistuvan maksaminen, vaikka miten muuttelee selaimien asetuksia yms. Saas nähdä vastaavatko sähköpostiin, jonka lähetin pari päivää sitten.
Miten on, noiden "available"- tuotteiden kanssa, tuleeko koskaan?
Tero Lammimetsä kirjoitti:
Miten on, noiden "available"- tuotteiden kanssa, tuleeko koskaan?
Olen itse odottanut jotain tuotteita lokakuusta lähtien, osa on tullut niiden varastoon mutta pari viipyy vielä joten eivät ole muitakaan lähettäneet.

Jotkin tuoteet tulevat aika nopeasti heille varastoon joten ilmeisesti vaihtellee aika paljoen eri tuotteista.
Mulle tullut osa tilatuista, vaikka olen pistänyt "Do not separate shipment"- zydeemin päälle. Ja odottanut joulukuun alusta osaa tilauksesta.
Mulla sama homma kun terolla paitsi että tilasin marraskuussa ja osa kamoista on tullut vaikka olin kans rastinnut että ei eroteta mutta silti erotettiin ja osa tavaroista edelleen tulematta. Voisi sanoa että tilasin 2 kertaa… ensimmäisen ja viimeisen.