Pienoismallit.net

Luckymodel

Vantaalla ei mitään ongelmaa 'Lucky-tilausten' kanssa (tilauksen hinnasta riippumatta) - kaikki päätyy sunnitelman mukaisesti lähi R-kioskiin.

Voi olla ettei tämän jälkeen - jos minä olisin tulliagentti niin roikkuisin juurikin näillä sivuilla. ;-)
Kokeilin kerran tuota low valueta ja napsahti kerrasta. Tullitäti meni luckymodelin sivuille ja kliksutteli tottuneesti academyn super stallionin ym. tilauksessa olleita rojuja esiin ja sanoi että on vähän eri hintainen täällä. Vaati nähdä visa-laskun joka ei ollut mukana. Kävin hakemassa printin kotoa ja sillä aikaa oli onneksi tullissa työvuoro vaihtunut, toinen täti uskoi low valueen eikä tahtonut nähdä laskua kun en sen kummemmin huudellut äskeisen käynnin lopputuloksesta ja päästi läpi ilman sen kummempia maksuja…Eli kannattaa miettiä raksiiko sen low valuen! En ole sen koommin käyttänyt kyseistä vaihtoehtoa, ei se parista kympistä ole kiinni jos täytyy ruveta selvittelemään kaikenlaista. Tällä viikolla pitäisi taas tulla paketti ja eiköhän sitä Siipitiellä joudu vierailemaan. Täytyy kai ruveta käyttämään tracking codea, jos sais helpommin paketit. Tämäkin siis Vantaalla.
Tapani Huovinen kirjoitti:
Voi olla ettei tämän jälkeen - jos minä olisin tulliagentti niin roikkuisin juurikin näillä sivuilla. ;-)
Aivan.
Klik.
Perille on tulleet mullakin kaikki luckyn paketit. Summa on kyllä aina jääny alle tuon 50 euron, kun olen kyttäilly sieltä lähinnä tarjoustavaraa. Taannoin oli mm. Tamiyan vanhoja 1/48 lekoja noin 8 taalan hintaan, mikä ei tällä dollarin kurssilla ole enää kallista. Täytyy myös ihmetellä lafkan toimitusnopeutta suhteessa rahtikuluihin. Alle viikossa on aina "In Stock" tavara tullut, ja halvoilla kuluilla.
Karjalan Arska kirjoitti:
Toisaalta kannattaa varoa tuotteita, jotka on merkitty sinisellä laatikolla "Available". Voi mennä odotusaika pitkäksikin (siis puolikin vuotta voi mennä mukavasti). Yleensä hyllyssä olevat tuotteet tulee parissa viikossa hyvin pakattuna.
Voi kökkö. Minäkin tilasin sieltä sekä "In stock" tuotteita että "Available" -tavaraa. In stockit tuli viikossa ja niitä muita olen odotellut nyt reilu 3 viikkoa. Tuo "puolikin vuotta" ei oikein kuulosta kivalta. Kyselin meilitse niitten perään ja sanoivat että tarvitsevat niihin "more weeks…", mitähän sekin tarkoittaa ja kyselivät vielä jos haluan perua ne! Nyt ymmärrän miksi kyselivät…
Joo, ja toi 'In stock' näyttäis tarkoittavan sitä, että tavaraa on hyllyssä ehkä vain se yksi kappaletta, ja jos kaksi tekee samoihin aikoihin tilauksen, voi tällaistakin tavaraa joutua odottelemaan. Itselle kävi Revellin 365GTB:n kanssa näin, odotusaika tais olla liki kaksi kuukautta.

HobbyEasyn varastotilanne tuntuis olevan paremmin hanskassa, ainut mitä sieltä on saanut odotella, oli toi 430 Scuderia/288GTO -tilaus, josta ilmeisesti kovan kysynnän takia toinen pääsi loppumaan hyllystä. Alta kolmen viikon nämäkin loppujen lopuksi tulivat. Daniel ottaa itse hyvin helposti yhteyttä, jos varastosaldo ja todellinen varastotilanne ei pidäkään yhtä (näin on käynyt pari kertaa). Molemmilla kerroilla on päästy molempia osapuolia tyydyttävään ratkaisuun. Etsii myös mielellään sellaista tavaraa, jota ei listoilla löydy.
Nyt kun muistelen niin aika moni oli myös "available from supplier, ships in 7-9 days" tai vähän sinneppäin. Eipä niitäkään ole vielä näkynyt…Pitänee ehkä näin kärsimättömänä muuttaa tilausta.:-(
Onko kenelläkään muuten kokemusta tilauksen peruuttamisesta? Meneekö se niin että sen voi perua ja jo maksettu summa menee "Store credittiin"? eli että siellä on odottamassa hyvää seuraavaa tilausta varten?
J. Forsström kirjoitti:
Onko kenelläkään muuten kokemusta tilauksen peruuttamisesta?
Peruutuksen voi saada joko credittiin tai sitten palauttavat rahat. Itse olen yleensä tilannut jotain muuta tilalle ja tälläkin hetkellä on tavaraa tilauksessa. Osa on sellaista, jonka saatavuus on epävarmaa joten niiden osalla laittavat automaattisesticreditin puolelle jos eivät syyskuun aikana saa niitä hankittua. Tämä on tietysti vain meikäläisen kanssa tehty kyseisiä tavaroita koskeva sopimus.
J. Forsström kirjoitti:
Onko kenelläkään muuten kokemusta tilauksen peruuttamisesta? Meneekö se niin että sen voi perua ja jo maksettu summa menee "Store credittiin"? eli että siellä on odottamassa hyvää seuraavaa tilausta varten?
Lucky Models:lle voi sisäänkirjautumisen jälkeen jättää viestin tilausta koskien esimerkiksi myrequest->open request kautta. Käytin sitä, kun omaa tilausta ei kuulunut. Vastaus tuli melkein heti ja pakettikin lähti seuraavana päivänä.