Pienoismallit.net

Luckymodel

Onko kellään kokemuksia kyseisestä nettikaupasta?

www.luckymodel.com
Hyviä on. Positiivista on se, että postimaksut näkee ennen tilauksen vahvistamista. Toisaalta kannattaa varoa tuotteita, jotka on merkitty sinisellä laatikolla "Available". Voi mennä odotusaika pitkäksikin (siis puolikin vuotta voi mennä mukavasti). Yleensä hyllyssä olevat tuotteet tulee parissa viikossa hyvin pakattuna. Paypal ei tuolla enää käy, joten korttia on vingutettava.
Kiitti vinkistä. Pitääkin sitten pidättäytyä tuotteissa jotka ovat "in stock".
Ja ymmärtääkseni erikseen kirjoittavat paketin mukaan laskulle "alennetut hinnat". Näin olen kuullut tapahtuneen…

Niko
Hong Kong sijaitsee kiinassa ja tietääkseni maa ei kuulu eu:hun, joten tilatut tuotteet voi postin sijasta joutua hakemaan tullista ja he läimäisevät lisää hintaa paketille tullausmaksun muodossa.
T-Kymppi kirjoitti:
Hong Kong sijaitsee kiinassa ja tietääkseni maa ei kuulu eu:hun, joten tilatut tuotteet voi postin sijasta joutua hakemaan tullista ja he läimäisevät lisää hintaa paketille tullausmaksun muodossa.
Jep, näin on mikäli hinta on enemmän kuin 50 euroa postikuluineen. silloin joutuu maksamaan alv.22%, tullia pienoimalleista ei mene.
Kappas vaan. Itselläni ei ole konkreettisia kokemuksia tilauksista, vaan olen tutkiskellut tullin sivuja.
www.tulli.fi/fi/04_Julkaisut/01_Asiakastiedotteet/019_2007.pdf
Heh! Taitaa olla virkailijasta kiinni. No aika näyttää miten käy.
No, miten kävi, vai kävikö?
Hyvin kävi. :) Olen tilannut 3 kertaa ja yhtäkään pakettia ei ole tarvinnut noutaa tullista.