Kun vaan olisi saanut niitä töitä…Kristian Koskela kirjoitti:Enää 77.5 tuntia kesätöitäjäljellä! En kyllä ikinä mene töihin enää!
Etusivu Keskustelut
Taukohuone
Iloisten tapahtumien ketju
Eikö teillä tuntipalkka ole?Kristian Koskela kirjoitti:Älä kadehdi. Ei ole kivaa olla kaksi viikkoa tiensivuja nyppimässä palkalla Euron vartilta kesä kuumalla. Kaveri pääsi johonkin kauppaan töihin varaston puolelle ja saa kaksi Euroa vartilta.
Ei nyt saisi kehua… mutta kehumpa kuitenkin.Kristian Koskela kirjoitti:Älä kadehdi. Ei ole kivaa olla kaksi viikkoa tiensivuja nyppimässä palkalla Euron vartilta kesä kuumalla. Kaveri pääsi johonkin kauppaan töihin varaston puolelle ja saa kaksi Euroa vartilta.Martti Y. kirjoitti:Kun vaan olisi saanut niitä töitä…
Enivei, enää 68.5 tuntia!
Minulla on kyllä mielestäni maailman paras kesätyöpaikka. Tai ei se oikeastaan mikään kesätyöpaikka ole. Teen siellä hommia ympäri vuoden, jos huvittaa. Paikka on yhden yhdeksänkymppisen pariskunnan kesänviettopaikka. Paikka sijaitsee noin puolen kilometrin päässä kotoani, joten matka on erittäin lyhyt. Saan itse määrätä työaikani - saan tulla niinä päivinä minä haluan ja olla niin kauan kauin haluan. Merkkaan vain työtuntini ylös ja laskutan sitä mukaan isäntäväeltä. Minulla on ns. täydet valtuudet, eli voin periaatteessa tehdä siellä niitä töitä mitä haluan. Pariskunta alkaa olla jo niin vanha ja isännän sotavammat kipeät, etteivät he enää käy kesänviettopaikallaan kovin usein. Kuitenkin niin usein, että harvat tuon ikäiset, jos kukaan jaksaisi käydä siellä tuossa iässä ja niin kaukaa. Isäntä on minulle sanonut, että voin vaikka työn lomassa pistää rantasaunan lämpeämään ja käydä aina välillä uimassa :). Pariskunta on vielä kaiken lisäksi erittäin mukava, mitä ei uskoisi kun ovat molemmat entisiä opettajia… :)
Palkkakin on hyvä - sellaista perushuttua. Laitetaan tähänkin vielä yksi hymiö :).
Saatiin uusi sänky. Järjettömän kallis, mutta viimein on saanut kroonisesti selkävikainen nukuttua koko yön joten ei harmita. Nyt pystyy työpäivän jälkeen mallaamaankin :)
Niin ja sunnuntaina pääsi mereen uimaan :)
Niin ja sunnuntaina pääsi mereen uimaan :)
Huh! Pantherin telapyörien mustat reunukset on viimeinkin maalattu. Osaa sitten olla rasittavaa puuhaa, kun täytyy koko ajan olla tarkkana ettei tule liikaa jälkeenpäin korjattavaa. Mutta nyt se on ohi, ja voin siirtyä mukavimpiin hommiin.
Nyt on Moduunin tilaus hoidettu alta. Toivottavasti meni maksu oikeaseen osoitteeseen. Mutta en kyllä ala enään vehkeilemään sakujen kanssa Elecktronilla.
Dc-3 lentää reuhottaa ylläni länteen ;)
Joo, lomalla oltu jo pari päivää ja todistuksen keskiarvo kasin jälkeen 7,5 :/ Ei kovin hyvä, laski puoli numeroa seiska luokalta.
Ja reilu viikko sitte musta tuli kummi 8)
Ja reilu viikko sitte musta tuli kummi 8)
No pah, muka huono… Mulle ei todistusta edes annettu, kun on istumattomia jälki-istuntoja. Ja surkeita olisivat olleet numerotkin… :S
Hyvää D-päivää, Happy D-day :)
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy käyttäjäksi.