Pienoismallit.net

Tämän pienoismallin haluaisin tulevan tuotantoon

Olen varmaan kauhean "tavis" kun mulle riittäis 1:72 skaalassa Revellin Ju 88:n tasoinen Do 17Z, hinta/laatu- suhteeltaan kelvolliset suursarjamallit Bf 109 G-6 (tarvittavine variaatioineen), Jak-9, La-5 ja Bristolin Beaufort, Beaufighter ja Blenheim vaikken viimeisintä itse hankkisikaan. Zvezda vois muokata Bf 109 F-2:staan myös F-4:n, kiitos, ja olis mulla tilausta Spitfire Vb/Vc/PR IV malleillekin. Onhan niitä mutta huonommalla hinta/laatu- suhteella.
A Lappalainen kirjoitti:
Sellaisen mallin mistä tahansa kapineesta, joka olisi mittatarkka, ei kaipaisi lisäosia ei detaljisarjan muodossa eikä itse tekemällä ja jonka osat kävisivät toisiinsa.:)
Huh, turhan tiukat vaatimukset! Sano mullekin, jos tuollaisen mallin jostain löydät - ryntään oitis kauppaan sen hankkimaan… ;-) Ei meinaan oo vielä vastaan kävellyt tai lentänyt…
Niin juu ja Prätkämalleista niin 1/25 sarja Old School tyylisestä HD Bobberista. Ostaisin heti.

Mulla on kyllä Revellin Chopper HD, mutta se ei ole yhtään minun tyylinen, ihan liian moderni. Totesin jo paketin avattua, että tästä ei tule kyllä mitään, vaatisi liikaa silppuamista että siitä saisi sellaisen joka näyttää hyvältä.
Viesti on poistettu moderaattorien toimesta.
Italierin mallia 1/72 ilman ja moottoreilla on tuo ME323.gigant
Sisu XA-180 Pasi 1/35, onko semmoista edes? Ei taida olla..
Laajennetaan keskustelua pienoismallien lisäosiin. Toivoin kerran Masterilta messinkisiä antenneja eri mittakaavan lentokoneisiin, jotka kestäisivät taipumatta antennilangan vetoa. En tosin ole saanut heiltä mitään palautetta. Mielestäni antennit sopisivat hyvin Masterin tai jonkin muun messinkiosia valmistavan firman valikoimaan.
Oukei - tässä ketjussa aikaisemmin menin toivomaan 1/200 skaalassa taistelulaiva HMS Nelsonin mallisarjaa. Noh, minulle kelpaisi kyllä tasokas, siis TASOKAS muovimallisarja Nelsonista myös tuossa "vakioskaalassa" 1/350. En kertakaikkiaan pysty käsittämään, että HMS Nelsonista ei ole KOSKAAN julkaistu 1/350 skaalan muovimallisarjaa. Kyseinen purtilo sentään osallistui II-maailmansodan aikana lukuisiin taisteluihin - vaurioutui monissa "matseissa" - ja lopulta selviytyi sodasta - vain päätyäkseen lopulta romutettavaksi brittien toimesta.

Joten toiveena on 1/350 skaalan brittiläinen taistelulaiva HMS Nelson - sisarlaiva HMS Rodneyn malli samassa skaalassa kyllä myös kelpaisi.
Raimo Leino kirjoitti:
Joten toiveena on 1/350 skaalan brittiläinen taistelulaiva HMS Nelson - sisarlaiva HMS Rodneyn malli samassa skaalassa kyllä myös kelpaisi.
Kyllä, ehottomasti. Lisäksi aiempaan listaani lisäys Beaufort 1/48:siin. Tuli hinku sellaseen luettuani Torpedolentäjät-kirjan…
T-44, IS-7