Pienoismallit.net

Ryhmärakentelu: MiG-15UTI

Laukkasen MiG-21-kirjassa on ainakin ihan hyviä kuvia.
Kannattaa tulla QMA tapaamiseen ensi viikolla (torstaina klo 18-20). Meille esiteltiin viimeksi tosi upeita kuvia mm. MiG-15UTI:sta :)
Kalle Rantanen kirjoitti:
Laukkasen MiG-21-kirjassa on ainakin ihan hyviä kuvia.
Haa, olikin Järvenpään kirjastossa ko. kirja. Tänään jos opiskelisi, ja torstaina kävisi Martin luona.

Oikein valaiseva kirja. Yksi jäi mietityttämään. Käytettiinkö UTI-malleissa myös tuota KK1 istuinta? Vai oliko noissa 4:ssä kappaleessa jotkin "suomiversio" istuimet?
Viimeksi muokattu 20.3.2013 10:19
Mikko Dunderfelt kirjoitti:
No kerpele, MIG:t lähellä sydäntä. Käynpä Martilta hakemassa nämä:

MIG-15UTI TRU 1:48
MIG-15UTI interior suomi
Finnish Air Force decalit part 2 - teen joko MU-1 tai MU-4
Noniin Mikko, mulla täsmälleen samat hilppeet tuossa nyt odottamassa :)
Eiköhän sovita, että tehdään eri MU:t? Saadaan samalla sellainen FCMA:n sisäinen mukelotaisto ;)
Petri Hiltunen kirjoitti:
No kerpele, MIG:t lähellä sydäntä. Käynpä Martilta hakemassa nämä:

MIG-15UTI TRU 1:48
MIG-15UTI interior suomi
Finnish Air Force decalit part 2 - teen joko MU-1 tai MU-4
Noniin Mikko, mulla täsmälleen samat hilppeet tuossa nyt odottamassa :)
Eiköhän sovita, että tehdään eri MU:t? Saadaan samalla sellainen FCMA:n sisäinen mukelotaisto ;)
Sopii !!! Saat valita :)
Martilla saattaa vielä löytyä pari kappaletta Ciron resiiniohjaamoa tuohon Trumpan 1/48 sarjaan;)
Antti Pentikäinen kirjoitti:
Martilla saattaa vielä löytyä pari kappaletta Ciron resiiniohjaamoa tuohon Trumpan 1/48 sarjaan;)
No kerpele :) sellainen siis kanssa lähtee mukaan :)
Sopii !!! Saat valita :)
No mä otan MU-1:n :)
Aiheeseen liittymätöntä. Klikkaa tästä nähdäksesi tekstin.
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
No kerpele :) sellainen siis kanssa lähtee mukaan :)
Oikein!:D Mulla on tuo Trumpan sarja nyt kaikilla herkuilla…äh puh…
Tästä Trumpan mallista olisi mielestäni mahdollisuus rakentaa "pyrstö-osa irroitettuna" malli jossa moottori olisi näkyvissä. Ajattelin tällaista proggista jotta saadaan hieman erillaisia suppeasta aiheesta.
Jostain aikaisemmasta mallista on jäänyt teline jonka päälle pyrstö osa on vedetty huoltoa varten.