Pienoismallit.net

Ryhmärakentelu: MiG-15UTI

Eduardilla meni MiG-15 -muotti rikki muutamien painojen jälkeen… :(
Haiskahtaa vähän siltä, että muotin rikkoutminen on vain osa tarinaa. Aluksi muotin korjaamiselle annettiin aikatulu, sen jälkeen ilmoitettiin tehtävän koko homma uusiksi, ja julkaisu siirrettiin syksyyn 2013.
Kävin tänään Martilta hakemassa Trumpan 1/48 mallin sekä Kuivalaisen tuotantoa olevan etsiarkin,joten mukana kuin peräpukama. Luultavasti Suomi malli.
Mukana ollaan 1/48 mallilla!
Trumpeterin 1:48 mikelomukelo hankittu ja osia hipelöity. Vaikuttaa yllättävän hyvältä. Kuivalaiselta tilatut etsiosat ja dekaalisetti ovat matkalla :)
Näillä näkymin osallistun KP:n MiGillä tai kahdella. Onkohan millainen sarja rakennella?
Olen ymmärtänyt että KP:n sarja on, miten sen nyt nätisti sanoisi, hieman haasteellisempi. Mutta nuorella miehellä on viellä hermot kunnossa. ;)
Noniin, malli tilattu tähän rakenteluun. Katsotaan milloin se saapuu toiselta puolelta maapalloa;)
Esko Rusi kirjoitti:
Olen ymmärtänyt että KP:n sarja on, miten sen nyt nätisti sanoisi, hieman haasteellisempi. Mutta nuorella miehellä on viellä hermot kunnossa. ;)
Kyllä KP:n sarjastakin MiG:n tekee, on tosiaan työläs. Niittejä, kohoviivaa, osat sopivat huonosti yhtee. Tekemäni malli löytyy kuvistani.
No kerpele, MIG:t lähellä sydäntä. Käynpä Martilta hakemassa nämä:

MIG-15UTI TRU 1:48
MIG-15UTI interior suomi
Finnish Air Force decalit part 2 - teen joko MU-1 tai MU-4

Löytyykö 1:48 parempia istuimia, vai pitää vain itse yrittää tehdä.

Löytyykö jostain hyviä kuvia? Ilmeisesti nämä suomikoneet olivat maalaamattomia?