Pienoismallit.net

Mallareiden kesäleiri 2013

Ensi viikonloppuna tähän aikaan on mallareiden kesäleiri 2013 jo ohi. Oletko varmistanut paikkasi kesän parhaaseen kimpparakentelusessioon? Paikalle on kerääntymässä todella paljon osaamista, joten nyt kipin kapin privaviestillä ilmottautumaan minulle. Muutama paikka on vielä vapaana. Ja huomatkaa, mikä parasta, meillä ei ohjelma peruunnu edes sateen sattuessa :)
Valitettavasti muuta menoa koko viikonlopun.
Todella olisi mielenkiintoinen tapahtuma, johon valitettavasti ei nyt päässyt.

Yleensäkin hienoa että porukalla riittää mielenkiintoa järjestää näitä. Toivottavasti tulevaisuudessa pääsee itekkin paikalle.
Jos on kiinnostusta, voisin vetää kevyttä figukonversio workshoppia?
pekka t nieminen kirjoitti:
Jos on kiinnostusta, voisin vetää kevyttä figukonversio workshoppia?
HEP!! Täältä nousee kaikki kädet! Samoin jo aiemmin Markolle pistelin viestiä josko vähän oppisi tuota figumaalauksen perusteita viikonlopun aikana.
Hitsi, ei onnistu! Muuta ohjelmaa…
Surullisia uutisia Kesärinteestä. Terveystarkastaja on sulkenut leirikeskuksen Noro-viruksen takia, tämän johdosta kesäleirin tilanne muuttuu. Meillä on varasuunnitelma, mutta siihen ei sisälly yöpymistä, ruokaa ja juomaa kyllä. Jos olet kiinnostunut vaihtoehdosta B ilmoita minulle niin kerron tarkemman suunnitelman, jos haluat peruuttaa niin se on täysin OK, ilmoita minulle siinä tapauksessa tilinumero, jonne haluat rahat takaisin. Vaihtoehto B:n kustannus on 50% alkuperäisestä eli 25€ tai 20€ SUpi Ry:n jäseniltä. Meille annetaan uusi viikonloppu tilalle, joten ehkä se osuu parempaan ajankohtaan.
Voisi jo sanoa aika luovaksi "tekosyyksi";-) Kurja homma vaikka en olisikaan päässyt paikalle:-(
Keravan kaupungin paikka kun on kyseessä niin puuha on tarkkaa. Siellä on ollut joku pienten pilttien kesäleiri, joka oli muuttunut painajaiseksi :) P*ska lentää ja balalaikka soi ja silleen :)
Sain siis uuden mahdollisuuden osallistua.