Pienoismallit.net

MALLISTO.FI

Hyvää maanantaita.

Viikkotarjouksen päivitys:

Kaikki varastossa olevat Beemax- ja Nunu-tuotteet -15%. Alennuskoodi verkkokauppaan: BENU.

Tervetuloa.

Rautatienkatu 16, Lahti
Ma-Pe 10:00-17:00
La: 10:00-13:00
Su SULJETTU
www.mallisto.fi
Viimeksi muokattu 21.9.2021 10:52
Moi!

Alkuviikon Tamiya-painotteinen täydennyslähetys kaupalla. Mukana myös reilusti tarvikkeita ja maaleja.

Tämän viikon tarjouksena kaikki Revell-pienoismallit -15%. Verkkokaupassa alekoodi: REVELL.

Tervetuloa! 😊

Rautatienkatu 16, Lahti
La 10:00-13:00
Su SULJETTU
www.mallisto.fi
Moikka!

Kesä alkaa olla taputeltu, syksy lähenee ja monilla mallailukausi käynnistyy.
Olette pitäneet meidät kiireisinä kesäaikanakin ja iso kiitos siitä.

Mallivalmistajat tarjoavat markkinoille syksyn mittaan kaikkea mielenkiintoista. Olemmekin lisänneet ennakkotilaustuotteisiin jotain tulevia uutuuksia.

www.mallisto.fi/fi/tuoteryhma/876279

Tämän viikon tarjouksena kaikki varastossa olevat TAKOM-pienoismallit -15%.

Alennuskoodi verkkokauppaan TAKOM.

Hyvää elokuun loppua.

Toivottelee Mallisto

Tervetuloa!
Rautatienkatu 16, Lahti
Su SULJETTU
www.mallisto.fi
Viimeksi muokattu 31.8.2021 11:24
HEP!

Uutta viikkotarjousta pukkaa.

TAMIYA-pienoismallit (varastossa olevat) -15%. Alennuskoodi verkkokauppaan, TAMIYA.

Tervetuloa!
Rautatienkatu 16, Lahti
Su SULJETTU
www.mallisto.fi
Moikka!

Kaupalle saapunut taas kaikenlaista viikon aikana. Uutta ja jotain vanhempaakin. :)

Tässä osa niistä (uusista)

Tämän viikon tarjouksena kaikki Vallejo-tuotteet -15%. Alekoodi verkkokauppaan VALLEJO.

Tervetuloa!
Rautatienkatu 16, Lahti
Su SULJETTU
www.mallisto.fi
Olisi mukava jos sivustonne antaisi mahdollisuuden hallinnoida evästeitä, kuten itse asiassa pitäisi antaa.
Nyt vaihtoehtona on hyväksy tai älä käytä, joka minulla johtaa päätökseen "elä käytä", mikä on tietysti harmi kun myymälä on kiinnostava.
Kiitos palautteesta. Selvittelen asiaa tarkemmin täällä päässä palveluntarjoajan kanssa.

T: Jarkko / Mallisto
Timo Rasimus kirjoitti:
Olisi mukava jos sivustonne antaisi mahdollisuuden hallinnoida evästeitä, kuten itse asiassa pitäisi antaa.
Nyt vaihtoehtona on hyväksy tai älä käytä, joka minulla johtaa päätökseen "elä käytä", mikä on tietysti harmi kun myymälä on kiinnostava.
Timo rohkeasti vaan junaan ja Lahteen… Mukava kauppa, ainoastaan harmillinen lompakon näkökulmasta, joka kerta tulee ostettua enemmän kuin kuvitteli :-)
Hyvää tiistaita.

Eilen putkahti tänne kaupalle jälleen reilun kokoinen erä Tamiya-, Vallejo- ja Italeri-tuotteita. Mukana malleja, jotka ovat olleet hetken hieman haastavammin saatavia. 🙂

Viikon tarjouksena tällä kertaa Zvezdan pienoismallit -15%. Alekoodi verkkokauppaan ZVEZDA.

Tervetuloa!
Rautatienkatu 16, Lahti
Su SULJETTU
www.mallisto.fi